Draadloos Netwerk Opzetten

Pagina: 1
Acties:

• mr.klaassen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-03 00:11
[img][img]Hallo ik wil graag een netwerk opzetten zodat ik onderling bestanden kan delen.
Ik heb een Laptop en een Desktop en ze zijn allebij draadloos verbonden met een Linksys router die een rechtsstreekse verbinding heeft met mijn livebox.
Zelf heb ik al het een en ander geprobeert maar het lukt me niet echt.
Misschien dat hier iemand is die mij stap voor stap zou kunnen uitleggen wat ik zou moeten doen.
Voor de duidelijkheid heb ik een afbeelding bij gevoegd met de situatie zoals hij hier is.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/594468.html

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-03 12:17

job

Je zegt dat het je niet lukt, maar wat heb je nou al geprobeerd dan?
Waar loop je nu vast?

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:41

allure

Titaan fase 2/3

Over welke versies van windows hebben we het hier?

• mr.klaassen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-03 00:11
Aan Job:
Ik heb het via de wizard van windows XP geprobeert, daarbij moest ik een driver op een usb stick laden en die in de router en de pc die ik nog meer in het netwerk wilde stoppen maar dat werkte niet. Ik heb het ook via de wizard van vista geprobeert, dat wou ook niet werken. Ook heb ik gezocht of ik kon vinden hoe het moet, maar zelf denk ik dat het wat moeilijker gaat omdat ik een linksys als access point heb ingesteld. Als het niet zo is hoor ik het graag.

Aan Titaan:
Staat ook in de afbeelding maar ik zie dat de link niet werkt. In elk geval, de Laptop heeft vista home premium en de desktop heeft windows XP home edition.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

internet werkt op beide pc's ?
deze al gelezen ? reviews: Thuisnetwerken: een uitgebreide beginnersguide

[ Voor 48% gewijzigd door Fish op 30-03-2008 20:56 ]

Iperf