goedemiddag!
mijn pc doet de laatste tijd nogal vaag.
eerst even mijn setup:
Asus P5N32-SLI SE Deluxe
Intel Q6600 cpu
2GB OCZ 800MHZ DDR2
eVGA GeForce 8800 GTX
1x WD Raptor 150GB (als C schijfje)
1x WD Caviar SE16 500GB
dit alles aan een 750watt voeding van thermaltake
vaak blijft me pc hangen bij het pre-bios scherm omdat ie blijkbaar me raptor niet kan vinden
op dat moment.
meestal helpt het dan om de pc even uit te schakelen en weer in, en dan vind ie de schijf
opeens weer wel en start ie door naar xp.
sinds vandaag heb ik dr een nieuw probleem bij. namelijk dat als ik mijn pc heb laten
afsluiten, gewoon de powerled blijft branden (wel zwakker dan wanneer ie aanstaat) en blijft
er 1 casefan gewoon vrolijk doorblazen.
is mijn moederbord aan het doodgaan of..?
mijn pc doet de laatste tijd nogal vaag.
eerst even mijn setup:
Asus P5N32-SLI SE Deluxe
Intel Q6600 cpu
2GB OCZ 800MHZ DDR2
eVGA GeForce 8800 GTX
1x WD Raptor 150GB (als C schijfje)
1x WD Caviar SE16 500GB
dit alles aan een 750watt voeding van thermaltake
vaak blijft me pc hangen bij het pre-bios scherm omdat ie blijkbaar me raptor niet kan vinden
op dat moment.
meestal helpt het dan om de pc even uit te schakelen en weer in, en dan vind ie de schijf
opeens weer wel en start ie door naar xp.
sinds vandaag heb ik dr een nieuw probleem bij. namelijk dat als ik mijn pc heb laten
afsluiten, gewoon de powerled blijft branden (wel zwakker dan wanneer ie aanstaat) en blijft
er 1 casefan gewoon vrolijk doorblazen.
is mijn moederbord aan het doodgaan of..?
edit:
even erbij vermelden: ik dacht dat probleem nummer 1 (het opstartprobleem) eraan zou
liggen dat mijn vorige voeding (een 350watt model) te weinig zou leveren. vandaar dat
ik dr een nieuwe 750watt thermaltake in heb gezet maar dit was blijkbaar niet het probleem.
even erbij vermelden: ik dacht dat probleem nummer 1 (het opstartprobleem) eraan zou
liggen dat mijn vorige voeding (een 350watt model) te weinig zou leveren. vandaar dat
ik dr een nieuwe 750watt thermaltake in heb gezet maar dit was blijkbaar niet het probleem.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2008 12:31 ]