Toon posts:

Sony KDL40v3000 Digi-tv -> wel of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende dingen nu gelezen hier maar ben er nog niet uit.
Kan ik nu digitaal kijken met mijn TV of niet zo ja wat moet ik ervoor hebben
TV: Sony KDL40V300
Provider : Multikabel
Wil geen gebruik maken van het kastje naast de TV maar van het slot wat in de tv zit.
Kan iemand mij op weg helpen of weet iemand hoe het preicies moet heel graag.
Als het niet kan hoor ik het ook graag want dan kan ik stoppen met zoeken.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gewoon even opzoeken wat voor een tuner(s) er in de tv zitten. Voor kabel heb je een DVB-C tuner nodig, en als er een digitale tuner in zit is dit meestal DVB-T (voor b.v. digitenne).

Verwijderd

Topicstarter
ze zitten er beiden in maar werkt het het bijvoorbeeld een alphacrypt modul en multikabel?

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
In feite staat je antwoord in het volgende topic: [LCD TV] Sony W3000 / X3000 / X3500 DVB-C Tuner Problemen

Als je op zoek bent naar een één of andere garantie dat het werkt dan is het antwoord eenvoudig: Die garantie kan niemand je geven. Een V3000 kan zelf niet direct digitale HDTV kanalen weergeven omdat de daarvoor benodigde MPEG decoder ontbreekt, dus zou de conclusie kunnen zijn dat de beschreven AlphaCrypt Classic CAM niet van toepassing voor je zijn. Je kan echter ook de pech hebben dat je een kapotte AlphaCrypt Classic CAM treft en het dus nog steeds niet werkt. Verder is je aanbieder Multikabel, dus zou je de conclusie kunnen trekken dat het afstemmingsprobleem op de 396 MHz niet van toepassing is aangezien Multikabel nog geen digitale kanalen op die frequentie doorgeeft. Maar dat zou in de toekomst misschien kunnen veranderen en wie weet zijn er nog meer frequenties waar Sony problemen mee heeft.

Geen garanties dus.

Verwijderd

De V3000 kent alleen het 396Mhz probleem. Itt tot wat hierboven gesuggereerd wordt zal het op dit moment altijd moeten werken. Er is alleen niemand die de garantie zal geven. Ik ga er even niet vanuit dat je een kapotte Alphacrypt ontvangt.

Er zijn echter geen garanties dat de kabelaars de huidige codering blijven gebruiken en/of beginnen met uitzenden op 396Mhz.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2008 10:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties maar heb toch een Alphacrypt gekocht versie 3.14 en het werkt perfect.
Alle zender gewoon digitaal en EPG te gek gewoon.

Verwijderd

1 groot nadeel van die ingebouwde tuners : opnemen zonder kastje is onmogelijk...

Verwijderd

Topicstarter
Dacht het niet neemt zelf via EPG gids van de TV op werkt echt allemaal super gaat een wereld open en niet meer al dat gekooi met die afstandsbedieningen
Pagina: 1