Ik ben op zoek naar de configuratie pagina urls van de Speedtouch 780WL die geleverd wordt als experiabox. Omdat kpn de configuratie van o.a. de firewall en intrusion detection geblokkeerd heeft kan ik 99% van mijn udp applicaties niet meer fatsoenlijk draaien. Bovendien werkt multicast op het LAN niet, en is ICMP volledig van de baan met LAN<->WAN. Omdat kpn de cli niet toestaat met admin rechten (het wachtwoord en de gebruikersnaam worden niet beschikbaar gesteld) zal alles via de web GUI moeten. Door de simpele A-to-C bypass (B overslaan, a.k.a. auth) of dubbele slash is het mogelijk zonder admin login op beveiligde pagina's te komen. (via http://www.gnucitizen.org...-pwnin-the-bt-home-hub-4/)
Wat ik nodig heb is de bron van de firewall pagina's, of tenminste wat er gestuurd wordt via POST en GET als iemand zijn firewall uit zet.
Account toevoegen met admin rechten is ook handig, maar niet belangrijk voor mij, omdat ik gewoon van de firewall af wil.
Heeft iemand te standaard 780WL en kan diegene een paar van die pagina's opvragen en de bron sturen?
Wat ik nodig heb is de bron van de firewall pagina's, of tenminste wat er gestuurd wordt via POST en GET als iemand zijn firewall uit zet.
Account toevoegen met admin rechten is ook handig, maar niet belangrijk voor mij, omdat ik gewoon van de firewall af wil.
Heeft iemand te standaard 780WL en kan diegene een paar van die pagina's opvragen en de bron sturen?