Ik heb ik een HP DX2300 een PCIE grafische kaart geplaatst. De oude analoge onboard kaart wordt automatisch uitgeschakeld, echter als ik 2 schermen aan hem staan en ik wil de pc ( vista ) afsluiten herstart de pc steeds weer en weer. Het lijkt wel ofdat de PCIE Graphics kaart een reboot veroozaakt, heeft iemand hier mee te maken gehad of een oplossing
Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Verder kun je beter gaan kijken in Videoplanken & Beeldkanonnen, aangezien dat over videokaarten gaat. Maar dan is het wel verstandig de policy daar eerst door te kijken om te zien wat er nodig is voor je een topic opent, want je geeft nu geen zinvolle informatie (merk en type videokaart, merk en type voeding, welke hardware in de computer (het is niet de bedoeling dat iedereen dat maar moet gaan opzoeken), enz.)
.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is geen opstartprobleem hé, zijn pc reboot automatisch als hij hem AFSLUIT. Om eerlijk te zijn heb ik van dit probleem nog nooit gehoord. Als ik dit echter hoor is het eerste waar ik aan denk misschien de powerknop of de bedrading ervan waarmee er iets loos is?gambieter schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:45:
Zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Verder kun je beter gaan kijken in Videoplanken & Beeldkanonnen, aangezien dat over videokaarten gaat. Maar dan is het wel verstandig de policy daar eerst door te kijken om te zien wat er nodig is voor je een topic opent, want je geeft nu geen zinvolle informatie (merk en type videokaart, merk en type voeding, welke hardware in de computer (het is niet de bedoeling dat iedereen dat maar moet gaan opzoeken), enz.).
Complete Systemen & Laptops » Overige Hardware
Zoals je hier kunt lezen, is Complete Systemen & Laptops geen plek voor problementopics. Probeer overigens wat meer informatie te geven (zoals al eerder aangegeven door gambieter) en bijvoorbeeld andere drivers te gebruiken, dat mag nog wel eens helpen.
Zoals je hier kunt lezen, is Complete Systemen & Laptops geen plek voor problementopics. Probeer overigens wat meer informatie te geven (zoals al eerder aangegeven door gambieter) en bijvoorbeeld andere drivers te gebruiken, dat mag nog wel eens helpen.
Dan is het toch ook een opstartprobleem (het ding start wanneer je dat niet wilt). Verder kan het natuurlijk nooit kwaad om de troubleshooter door te nemen met dit soort dingen.GlennVd schreef op zondag 30 maart 2008 @ 21:21:
[...]
Het is geen opstartprobleem hé, zijn pc reboot automatisch als hij hem AFSLUIT. Om eerlijk te zijn heb ik van dit probleem nog nooit gehoord. Als ik dit echter hoor is het eerste waar ik aan denk misschien de powerknop of de bedrading ervan waarmee er iets loos is?
Verder, heb je it ook met een ander OS als Vista? Probeer eens een livelinux distro.
Pagina: 1