Toon posts:

Waarschijnlijk nooberig toetsenbordprobleem :$

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc. Alles doet het goed, maar ik heb 1 probleem.

Stel dat ik een FPS aan het spelen ben. Ik druk W in (dus ik ga naar voren), daarna druk ik ook de A in (dus ik ga schuin naar voren), en dan laat ik A los, waardoor ik weer naar voren zou moeten lopen.

Nou, niet dus, ik sta dan ineens stil.

Dit lijkt misschien niet zo heel erg, maar tijdens gamen is het echt ontzettend irritant en bijna niet te doen om een spel enigszins normaal te spelen.

Ik heb zelf een beetje met de instellingen zitten te rommelen, en een tijdje gegoogled, maar niks helpt. Wie o wie weet het antwoord op mijn probleem?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt! :)

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 23:43

SA007

Moderator Tweaking
Dat hangt van je toetsenboard af, je toetsenbord is opgedeeld in secties, en je kan binnen een sectie maar een bepaald aantal toetsen indrukken zonder dat er dingen raar gaan doen, en blijkbaar is dat bij jouw toetsenbord al bij 2.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

aansluiten op usb ipv ps2?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je oude toetsenbord dan maar pakken ..

klinks als cheap ass keyboard .... maar zelfs met asdw ... dat zijn gewoon de gamekeys.
je mag verwachten dat een toetsenboprd daar mee om kan gaan imho

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
http://nigogo.com/xinghao/13.htm

En dan zoeken naar FMK-3018

Das mijn toetsenbrd.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Afbeeldingslocatie: http://nigogo.com/guige/shubiao/20.gif
Item: FMK-3018
Des: Multimedia keyboard
Mini. Order: 2000PCS
Lead Time: 20Days
MEAS: 42*42*50 CM

je bedoelt dat je er 2000 van hebt liggen ? of ....
is dat je oude, je nieuwe ...

ik neem aan dat je oude toetsen boordt even hebt geprobeert opde pc ? en daar mee de pc hebt uitgesloten (ok kans is klein dat het niet werkt, maar daarmee kun je in ieder geval de pc uitsluiten)

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gewoon even gegoogled op de naam van mn toetsenbord en dat is de enige die ik eruitkreeg.

Dat is mijn nieuwe toetsenbord.Mijn oude toetsenbord en muis heb ik even niet tot mijn beschikking. Maar het is dus waarschijnlijk dat het aan het (nieuwe) toetsenbord ligt?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

waarschijnlijk wel

Iperf

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-02 14:33
Ik denk het wel, echter ziet het er wel uit als een cheapass tobo'tje. Misschien toch eentje van Logitech of Microsoft aanschaffen?

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 23:21
SA007 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:07:
Dat hangt van je toetsenboard af, je toetsenbord is opgedeeld in secties, en je kan binnen een sectie maar een bepaald aantal toetsen indrukken zonder dat er dingen raar gaan doen, en blijkbaar is dat bij jouw toetsenbord al bij 2.
Dit antwoord was direct goed. Zoeken dus naar een ander toetsenbord, dit probleem is niet te verhelpen door usb te gebruiken ofzo, het hangt puur van de secties af waarin je toetsenbord verdeeld is.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, we kregen toetsenbord en muis er gratis bij, dus ff proberen kan geen kwaad ;)

Maar ja, dan ga ik morgen even mijn oude muis en toetsenbord proberen.
Pagina: 1