[ASUS P5W-DH Deluxe] Gaat niet altijd in slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een jaar dit systeem:

-ASUS P5W-DH DL
-C2D E6600 @ 3 GHz
-2GB DDR2 800
-ASUS 8800GTX
-X-FI X-Music
-Vista Ultimate 64bit

Maar reeds sinds het begin kan ik ongeveer 30% van de tijd niet in slaapstand geraken. Dit wil zeggen dat het beeld uitgaat, maar dat het systeem gewoon blijft draaien. Ik heb de laatste BIOS (2602) en steeds de laatste WHQL-videodrivers (nu 169.25). Ik weet niet zeker waaraan het ligt - het zou ook aan Vista of de videodrivers kunnen liggen, of nog iets anders - dus post ik het even hier.

Zijn er meer mensen met een gelijkaardige probleem? Of iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-The_Mask- schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:35:
Chipset drivers zou het ook aan kunnen liggen. ;)
Daar heb ik ook de laatste van geïnstalleerd, die dateren trouwens van september 2007:
http://downloadcenter.int...g&strOSs=162&submit=Go%21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Intussen zijn we weer enkele BIOS-versies en GeForce-drivers verder maar het probleem bestaat nog steeds, zowel bij S3-standby als bij hibernate. Ben ik nu echt de enige met dit probleem? Het moederbord heeft nog een lange tijd in de Best Buy Guide gestaan en was erg populair, er moeten toch nog tweakers zijn die dit moederbord hebben in combinatie met Vista 64 bit? Nog wat bijkomende info: Ik draai geen applicaties als ik naar standby ga, enkel de virusscanner, maar ik heb het zowel met Avast als met AVG, dus daaraan zal het waarschijnlijk ook niet liggen... Ik wil dit echt wel goed werkend krijgen, ben het lange opstarten beu en de losgekoppelde componenten van de Sidebar schuiven na elke reboot enkele millimeters op en mijn bewegende achtergrond van Deskscape start niet automatisch...