Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ongeveer een maand of 4 mijn N73. Hij deed helemaal perfect en hij was niet heel traag. Nadat ik er gisteren een paar foto's en video's mee heb gemaakt, kon ik er 2 uur daarna geen een meer mee maken. Ik deed de schuif open en de telefoon loopt gewoon vast. Ik zie de camerabalk maar geen beeld. Als ik op de rode toets klik gebeurt er niets en ook niet als ik hem uitzet. Het enige wat ik kan doen is de batterij eruit halen. Dit heb ik gedaan maar daarna werkt ie nog steeds niet. Ik heb wel eergisteren software geïnstalleerd waarbij de standard melding van niet vertrouwd natuurlijk kwam maar daarna deed de camera en alles het wel gewoon. Ik heb de huidige firmware gereïnstalled maar dat werkt ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 29-03-2008 17:32 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey, probeer even al je gevens naar de PC over te zetten en daarna zowel je geheugenkaart als je telefoon te resetten (*#7370).

Voortaan mag je ook hier je vraag stellen: Het Nokia N73 Topic | Deel 10

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.