Toon posts:

Asis cuv4x-d pIII Dual Fcpga

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik heb net dit moederbord besteld .. staat op asus.com dat hij net nieuw is maar heeft iemand hier al ervaringen mee? ik heb jaren lang MSI moederborden gehad waar ik zeer te vreden over was en nog steeds ben maaar ik vond dit wel een geschikt bord.. er komen 2 p3 1ghz processors op..

Please let me know!

Thank you

PS : Damn 2e fout van vandaag, Asis = Asus maar goed dat snappen jullie zelf ook al wel natuurlijk :-P

Verwijderd

Zal wel weer hetzelfde zijn als de bekende bordjes (694D Pro en VP6). Maakt niet zo veel uit welke je neemt. Voor een werkplek is het wel aardig, maar ik wil het dus niet in een server hebben :)
Ik hoop dat de AGP-performance wat beter is als bij 2 genoemde boards, geeft daar nl. nog wel wat probleempjes.
Post je ervaring met dit board zou ik zeggen, kunnen andere mensen weer wat aan hebben.

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 20:35 schreef CrashNet het volgende:
Zal wel weer hetzelfde zijn als de bekende bordjes (694D Pro en VP6). Maakt niet zo veel uit welke je neemt. Voor een werkplek is het wel aardig, maar ik wil het dus niet in een server hebben :)
Ik hoop dat de AGP-performance wat beter is als bij 2 genoemde boards, geeft daar nl. nog wel wat probleempjes.
Post je ervaring met dit board zou ik zeggen, kunnen andere mensen weer wat aan hebben.
problemen met AGP-performance?? wat bedoel je dan? :?

Verwijderd

voor een dual fcpga servertje neem je beter de betaalbare 1U ISP1100 van intel , die rulen.

Eerst volgende maand dual 350 webservertje online kwakken. Hole! vanaf dan heb ik een eigen proxytje en kunnen we gaan lachen.

Verwijderd

Wat ik bedoel met AGP-performance is het probleem met AGP x4 dat bij de MSI6321 kan optreden. Laatste revisie (die met de raid-optie) hebben hier ook weer last van.

Ah !! Die 1100's krijg ik er hopelijk binnenkort ook 2 van voor m'n proxy's.
Ben heel benieuwd hoe dat loopt.