Ik heb vanochtend op zaterdag 29 maart tickets gekocht voor Sensation White.
Hiervoor heb ik een bevestiging gekregen via de e-mail, dat ik 4 kaartjes had besteld, welk veld, bevestigingsnummer e.d.
Nu is de betaling verlopen via iDeal, leek goed te gaan en de e-mailbevestiging bevestigde dit.
Kreeg ik ineens 1,5 uur later een e-mail:
Ik heb ticketonline nu gebeld, welke me doorverwijzen om een brief te sturen naar ticketonline klantenservice (van het kastje naar de muur dus)...
Mijn vraag, wie is hier nu fout? Heb ik recht op mijn kaartjes? Het lijkt mij dat ticketonline fout zat, aangezien ik sowieso erg laat deze melding kreeg.
Daarbij, ik ben altijd gewend dat als een ideal betaling mis zou gaan dat je een e-mail krijgt om alsnog geld via bank over te maken binnen x aantal dagen. Zijn daar geen landelijke regels voor?
Graag hulp, wat kan ik het beste doen?
Hiervoor heb ik een bevestiging gekregen via de e-mail, dat ik 4 kaartjes had besteld, welk veld, bevestigingsnummer e.d.
Nu is de betaling verlopen via iDeal, leek goed te gaan en de e-mailbevestiging bevestigde dit.
Kreeg ik ineens 1,5 uur later een e-mail:
Natuurlijk waren de kaarten toen al uitverkocht, dus nu heb ik geen enkel kaartje!Beste ...
Je hebt op za 29 mrt 2008 de volgende bestelling geplaatst via www.ticketonline.nl:
Evenement: 0, 0, 0
Sensation, Amsterdam ArenA, Sat 5 Jul 2008 21:00
Bevestigingsnummer: ......
Omdat je online betaling niet geautoriseerd is zijn wij genoodzaakt om jouw boeking ongedaan te maken. Je ontvangt deze e-mail derhalve als bevestiging van annulering van de bovenstaande boeking. Indien je betaling alsnog bij ons binnenkomt, dan zal deze per omgaande aan je worden geretourneerd.
Voor vragen over je betaling kun je contact opnemen met ons callcenter op nummer 0900-3006000 (45cpm).
Met vriendelijke groet,
TicketOnline
Ik heb ticketonline nu gebeld, welke me doorverwijzen om een brief te sturen naar ticketonline klantenservice (van het kastje naar de muur dus)...
Mijn vraag, wie is hier nu fout? Heb ik recht op mijn kaartjes? Het lijkt mij dat ticketonline fout zat, aangezien ik sowieso erg laat deze melding kreeg.
Daarbij, ik ben altijd gewend dat als een ideal betaling mis zou gaan dat je een e-mail krijgt om alsnog geld via bank over te maken binnen x aantal dagen. Zijn daar geen landelijke regels voor?
Graag hulp, wat kan ik het beste doen?
Oost west, 127.0.0.1 best!