Slechte verbinding ,router stuk?

Pagina: 1
Acties:

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-01 09:40
Dag iedereen
Wij hebben hier thuis een USRobotics Wireless NDX ADSL2+ router, deze deed het zeer goed, op enemy territory (een spel dat ik speel) downloade ik tegen 500 kbps maar nu is dit 2à 3 op dezelfde server. Surfen op het internet gaat ook zeer traag. Ik denk dat het aan de router ligt omdat mijn vader deze elke nacht afzet via de harde methode, en deze ochtend daardoor niet werkte, nadat ik de stekker eruit en terug instak werkte deze wel maar dus zeer traag. Mijn vader denkt dat het aan Scarlet zelf ligt.
Maar de zoon moet het weer doen.
Kunnen jullie mij helpen (srry als het wat onduidelijk is)

Verwijderd

Heb je een ander modem om te testen of snelheid daarmee wel gehaald wordt?

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-01 09:40
nee, in de taakbalk staat dat de snelheid +-13mbps, maar in realiteit kan dit echt niet google openen duurt al lang

Verwijderd

Sorry, maar welke taakbalk gaat dit over? Heb je nog een ander modem? Heb je de USR gereboot / andere poort geprobeerd / teruggezet naar fabrieksinstellingen?

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-03 20:48
chukkepukke schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:15:
nee, in de taakbalk staat dat de snelheid +-13mbps, maar in realiteit kan dit echt niet google openen duurt al lang
dat is de verbinding tussen jou en de router. maar kijk eens in de eigenschappen van de router wat daar bij de stats staat? kan je bijv google wel pingen?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:15

Fiber

Beaches are for storming.

Veel modems hebben een reset knopje, soms in te duwen met een lucifer oid, 5 sec. vasthouden.
Anders inloggen op het modem en daar eens naar de settings kijken.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Pagina: 1