Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Sinds gister Windows vista erop gezet en hij draait heel lekker alleen hij ziet mijn asus AH2600pro niet ik kijk dna bij beeldschermadapters in apparaat beheer en dat staat er standaart vga controller met een uitroepteken ervoor dan klik ik op stuurprogramma bijwerken en dan klik ik het mapje aan van de drivers die ik gedownload heb via de ATI site maar hij zegt dan dat er geen drivers te vinden zijn.

ik heb alle soorten drivers al voor vista gedownload van de ATI site van de omega drivers en van de Asus site en bij geen van allen herkent vista mijn video kaart wat doe ik fout???

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 19:28

Beugelfles

I love rusty spoons

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 13:08:
dan klik ik op stuurprogramma bijwerken en dan klik ik het mapje aan van de drivers die ik gedownload heb via de ATI site maar hij zegt dan dat er geen drivers te vinden zijn.
En als je handmatig de setup draait van de drivers?

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beugelfles schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 13:09:
[...]
En als je handmatig de setup draait van de drivers?
Als ik de setup van de drivers installeer hoort hij ook de ccc te installeren de pc geeft aan dat alles geinstalleert is en dat ik opnieuw op moet starten dat doe ik maar als ik dan weer in windows kom kan ik niks van de installatie terug vinden zelfs ccc staat er niet op....

dus nee dat werkte ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Heb je toevallig de AGP versie? Die staat bekend om moeilijk doen met drivers.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mojo schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:18:
Heb je toevallig de AGP versie? Die staat bekend om moeilijk doen met drivers.
ja heb inderdaad de agp versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 16:02

Sa1

wat voorn mobo heb je? misschien moe tje een bios update draaien. Moest ik ook toen ik m'n HD3450 aan de gang wilde hebben op m'n computer (icm een asrock mobo).

[ Voor 7% gewijzigd door Sa1 op 31-03-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sa1 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:17:
wat voorn mobo heb je? misschien moe tje een bios update draaien. Moest ik ook toen ik m'n HD3450 aan de gang wilde hebben op m'n computer (icm een asrock mobo).
asus A8v Deluxe mobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sa1 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:17:
en heb nu net me bios een update gegeven met de laatste drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke even voor de update heb dus nu me asus a8v deluxe mobo een bios update gegeven maar nog geen resultaat vista ziet mijn asus AH2600pro videokaart nog steeds als een vgasave...

ook de vista drivers voor mijn Ah2600pro wil hij niet downloaden via de asus site hier baal ik wel van vanaf geen 1 connectie wil hij hem compleet downloaden

en de drivers die ik download via ati.com of via guru doen het niet hij installeert ze wel maar hij doet er niks mee in beeldscherm eigenschappen en dan geavanceerd staat hij nog steeds op vgasave

dawm kom er niet uit en wil eigenlijk niet terug naar windows xp want ja dan heb ik niet zoveel aan deze kaart want wil direct x 10 draaien!

word er ff gek van :X :X 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ook niet zo moelijk
Directx10 ondersteunt geen agp meer dat heeft te maken met texturen die via de pci-e bus heen en weer gaan (agp is alleen naar de vga niet terug)
Er zijn wel agp drivers voor windows vista zodat je agp kaart te gebruiken onder windows vista voor directx9.
Heb je wel via agp drivers onderwindows vista geinstalleert ? anders kan je de drivers van ja vga niet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:36:
is ook niet zo moelijk
Directx10 ondersteunt geen agp meer dat heeft te maken met texturen die via de pci-e bus heen en weer gaan (agp is alleen naar de vga niet terug)
Er zijn wel agp drivers voor windows vista zodat je agp kaart te gebruiken onder windows vista voor directx9.
Heb je wel via agp drivers onderwindows vista geinstalleert ? anders kan je de drivers van ja vga niet installeren
nee denk niet dat ik dat gedaan heb kun je uitleggen hoe en waar ik dei kan vinden

eindelijk een helder puntje inde zaak!

thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:36:
is ook niet zo moelijk
Eindelijk heb ik het dan je had helemaal gelijk en ik ben zeker niet de enige die hier last van heeft maar inmiddels heb ik via jou oplossing en google waarschijnlijk drivers die mij van dit probleem af gaan helpen!

ik hou je op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wou jullie bedanken voor de snelle reacties en hulp en ik heb mijn Asus ah2600pro (agp) nu heerlijk draaien via vista!

dus op deze topic kan een slotje gedaan worden!

groetjes en keep up the good info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Kun je, in het kader van mensen die na je komen en hetzelfde probleem hebben, even aangeven wat je hebt gedaan, waar je wat hebt gevonden etc?

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38

Wildfire

Joy to the world!

Nitroglycerine schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:16:
Kun je, in het kader van mensen die na je komen en hetzelfde probleem hebben, even aangeven wat je hebt gedaan, waar je wat hebt gevonden etc?
Ik zie het probleem van de TS al! Hij heeft bij de Asus de drivers voor de AH2600 Pro willen proberen, maar de AH2600 Pro is de PCI-E variant (die hij dus niet heeft).

Hij moet echter de drivers voor de EAH2600 Pro hebben - http://support.asus.com/d...us&model=EAH2600%20Series

[ Voor 37% gewijzigd door Wildfire op 02-04-2008 15:32 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nitroglycerine schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:16:
geen probleem hoor je moet gewoon ff een mail sturen dan stuur ik de link naar de drivers die je moet downloaden ervoor bij mij draait hij super alleen nfsupro street wil niet als ik hem opstart gaat het beeld van het spel aan en dan weer zwart en dat gaat elke seconde zo door dus wat daar het probleem van is weet ik niet maar verder doet alles het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:26:
[...]

geen probleem hoor je moet gewoon ff een mail sturen dan stuur ik de link naar de drivers die je moet downloaden ervoor bij mij draait hij super alleen nfsupro street wil niet als ik hem opstart gaat het beeld van het spel aan en dan weer zwart en dat gaat elke seconde zo door dus wat daar het probleem van is weet ik niet maar verder doet alles het
Het gaat niet voor mij, ik heb geen 2600 Pro AGP, maar eventueel voor anderen. Het zou dus handig zijn als je de url naar de drivers hier zou willen zetten. NFS PS is geloof ik een directx 10 spel, zou daar dus iets mee te maken kunnen hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Nitroglycerine op 02-04-2008 23:28 ]

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Driver handmatig forcen om te installeren of je device ID in de inf plakken (zijn wel tut's voor bij ati kaarten).
Op google zal je hier waarschijnlijk ook wel veel over vinden ;).

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53
tjtristan schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:45:
Driver handmatig forcen om te installeren of je device ID in de inf plakken (zijn wel tut's voor bij ati kaarten).
Op google zal je hier waarschijnlijk ook wel veel over vinden ;).
het is al opgelost spuit 11 :D

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38

Wildfire

Joy to the world!

Erm... niemand Wildfire in "Vista ziet mijn AH2600pro niet??" gelezen? Of is dit soms toch nìet de oplossing voor de TS?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1