http://hawvie.deviantart.com/
Ze stonden op http://verkiezing.gathering.tweakers.net/index.php, maar zo te zien zijn ze overschreven door de GoT gameverkiezingen. De rest van de uitslagen weeet ik eerlijk gezegd niet meer te vinden.
Ze zijn wel bewaard, maar die site ondersteund naar 1 verkiezing, dus alleen de laatste is zichtbaar voor het publiek 
Maar als er een speciale categorie is waar je perse de uitkomst van wilt weten kan ik het wel even voor je opzoeken hoor?
Maar als er een speciale categorie is waar je perse de uitkomst van wilt weten kan ik het wel even voor je opzoeken hoor?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Uitslag van de beste server-admin...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is het niet leuker om gewoon er voor zorgen dat de verkiezingen op een bepaalde manier opgezocht kan worden? Dus een ondersteuning voor meerdere verkiezingen implementeren?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ja, dat is wel leuker, maar de devvers willen ook wel eens niet met t.net bezig zijn, of slapen, of met dinnetjes op stap etc.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Echt belachelijk dat jullie dat soort nutteloze bezigheden niet uitzonderen in de arbeidsovereenkomst! 
* pven moet 24/7 op GoT aanwezig zijn
* pven moet 24/7 op GoT aanwezig zijn
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Wat is dat nou voor instellingmoto-moi schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:40:
Ja, dat is wel leuker, maar de devvers willen ook wel eens niet met t.net bezig zijn, of slapen, of met dinnetjes op stap etc.

Ik ken nog een leuke anekdote... Iets met "Hallo, ik ben Hylke..."moto-moi schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 15:40:

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1