Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nero] Photo slide show + backup foto's

Pagina: 1
Acties:

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 14:38

Yuco

Womanizer!

Topicstarter
Hallo,

wanneer ik gebruik maak van de Photo slide show functie dan worden de foto's op een bepaalde manier op de dvd weggeschreven waardoor ik de foto's niet meer los van dvd kan afhalen. Is er een manier om dit wel te combineren? Zeg maar dat je photo slide show dvd gelijk je back-up dvd is voor die foto's?

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 10:36
Je kan een mapje in je VIDEO_TS aanmaken en daar je foto's inslepen.
Het nadeel is dat sommige DVD spelers moeilijk kunnen gaan doen.

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Topicstarter
Heb ik geprobeerd. Helaas laat Nero het niet toe bestanden achteraf nog toe voegen aan de via Photo slide show aangemaakte dvd.

Maak je eerst een multisessie dvd aan met de map Video_ts, om vervolgens met Photo slide show aan de slag te gaan dan zeurt Nero dat de dvd niet leeg en of je alles wil overschrijven.

Tot slot heb ik geprobeerd eerst een Photo slide gemaakt, de op de dvd gegenereerde bestanden kopieren naar harddisk en dan deze terugkopieren naar de dvd samen met de losse foto's als multisessie dvd. In mijn computer werkt de photo slide show wel maar helaas in mijn home cinema set niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Yuco op 30-03-2008 10:48 ]

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:36

Pierre

Van nature lui!

Ik ken Picasa (Google) niet maar kan dat daar niet mee of zo, ik zeg maar iets hoor

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 10:36
Oké, je hebt dus nu een map op je harde schijf met VIDEO_TS erop.
Maak in deze map een map genaamd afbeeldingen en zet hier je foto's in.
Start NERO en maak een nieuwe compilatie DVD-ROM (UDF/ISO) sleep hier je map VIDEO_TS in en branden maar.
Ik heb dit hier net getest en het werkt op mijn zeer kritische SONY DVD speler.

P.S. het is trouwens makkelijker om met het Nero photo slide show programma een harddisk folder te kiezen als output in plaats van direct naar DVD te branden.
Nu ben je eerst aan het branden dan weer terug naar je HD en dan opnieuw weer branden met het extra mapje erin.

• Yuco

Yuco

Womanizer!

Topicstarter
Zojuist geprobeerd, helaas. Misschien dat mijn Sony setje te kritisch is?
Pagina: 1