• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 05:26
Ik ben van plan om de PowerShot A650 IS van canon te kopen. na enig wat rond gezocht te hebben op het forum kwam ik niet echt veel tegen over deze camera daarom dit topic. Zo heeft er iemand ervaringen met deze camera?

http://www.canon.nl/For_H...werShot_A650_IS/index.asp

bij de voorbeeld afbeeldingen ben ik er zeer tevreden over in iedergeval:) Ook als ik de A650 IS vergelijk met andere camera's op

http://www.canon.nl/For_H...amera/PowerShot/index.asp

kom ik toch steeds bij de A650 IS dit vanwege de prijs en aantal MP

Verder ben ik een beginner met camera's dus is het eigenlijk wel goed dat gelijk met zo een camera begin of moet ik nog even een stapje terug? Ik vind anders een zeer geschikte camera om mooie beginnersfoto's mee te schieten!

Ik zag nog wel een nieuwsbericht waarin stond dat de camera soms last kan hebben van verkleurende beelden? moet ik me hier veel zorgen over maken of niet?

BABYMETAL LoL - Twitch

• deugtniet
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06-2023
Je moet natuurlijk heel goed oppassen met wat je wilt kopen. Als je gewoon vakantiekiekjes wil maken, dan zie ik helemaal geen problemen, maar je moet weten wat je ermee wilt doen. Als je foto's wilt maken die in het showcase topic thuishoren. Dan wordt je haast gedwongen om een spiegelreflex te kopen. Als je deze camera gebruikt voor simpel point en shoot werk, dan is het een hele goede camera.

Verder moet je niet naar megapixel kijken, want dat zegt eigenlijk heel weinig over hoe goed de foto is. Alles vanaf 5 MP is eigenlijk al meer dan genoeg.

Maar als je het geld ervoor hebt en gewoon een camera wil gebruiken die makkelijk redelijke foto's maakt, dan is het zeker een goede keuze.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:22

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

We hebben aparte topics waar deze vragen gestelt kunnen worden, dit voorkomt dat iedereen een eigen topic maakt en dezelfde vragen steeds opnieuw gesteld worden.

Graag je vraag hier stellen
Dit is een speciaal topic voor compact camera's tussen 250 en 500 euro, waar de canon A650IS ook tussen valt.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 05:26
Sluit maar:)

BABYMETAL LoL - Twitch

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 17:59

YellowCube

Wait...what?

your wish is my command

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.