Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Als ik download v.h. Usenet krijg ik allerlei errors. Alt.binz. een van mijn favoriete proggies crasht vrijwel acuut als ik start met downloaden, en GrabIt doet het wel maar geeft allerlei foutmeldingen. Onvoldoende virtueel geheugen en algemene schrijffouten. Het virtuele geheugen staat op aangepaste grootte tussen 768 en 1536 MB en is nu effectief 766 MB. Ik heb met Memtest gekeken of mijn RAM mischien fouten vertoont maar daar kwamen geen fouten uit. Heb het uren laten draaien zonder fouten. Wel vreemd was dat het maar '3% coverage' opgaf, whatever dat betekent. Het lijkt erop dat er het geen hardware fout is iig. Ik weet het effe niet meer.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Kun je even je specs erbij zetten, is wel handig als we weten wat voor een hardware je hebt. Data corruptie bij downloaden wordt ook vaak veroorzaakt door de Nvidia firewall in sommige chipsets, echter betreft dit dan de data die gedownload wordt, niet dat de progjes zelf crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Hardware is wat oud. Heb een MSI KT4V moederbord, AMD 2000 processer, 512MB Ram en GeForce 4200 videokaartje. Maar ik heb het idee dat het een software probleem is eigenlijk, maar goed.

[ Voor 35% gewijzigd door koekeeghan op 29-03-2008 12:02 ]

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:46
Virtueel geheugen door windows laten bepalen, dan heb je ook altijd genoeg.
Harde schijf tetsten met hdtune, oppervlakte test doen.

Zoveel mogelijk software verwijderen die je niet gebruikt.
Kontroleren wat er op de achtergrond loopt, spyware, virussen, welke processen lopen, wat moet er niet lopen.

Schoon installeren, wat is er dan?