[SEO] Flinke daling in resultaten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Heb een videoclip website spam waarvan ik eerst bezoekers tussen 6.000 tot 7.500 per dag had. Sinds gisteren is het 1.000 bezoekers behalen nog net gelukt.

Ik zie dat ik flink weg gezakt bent in Google. Was eerst op pagina 1 te vinden op zoekwoord videoclips nu in pagina 7.

Wat voor veklaringen weten jullie nog meer. Wat ik verkeerd gedaan hebt? Wat er mis loopt?

Website: spam
Stats: http://www.mystats.nl/stats/25402.html
Alvast Bedankt.

[ Voor 14% gewijzigd door XangadiX op 30-03-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Hoe moeten wij dat nou weten? :S Wat heb je onlangs veranderd aan je website.

Komt misschien ook wel vanwege je XHTML. Je gebruikt 1.0 strict maar je gebruikt wel <center> tags, <script> tags zonder type attribuut of met language attribuut.

[ Voor 51% gewijzigd door Sebazzz op 29-03-2008 10:41 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Houdt google hiermee rekening dan met Doctype dat je helemaal boven aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Nee, dat boeit geen zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 20:25

TeeDee

CQB 241

Is het echt vanaf gisteren? Er zijn de laatste tijd wat wijzigingen (afaik met betrekking tot referrers) bij de Google spider geweest, maar ik denk dat André daar meer over kan zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door TeeDee op 29-03-2008 12:31 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:31:
Houdt google hiermee rekening dan met Doctype dat je helemaal boven aanzet?
Nee, maar GoogleBot vondt/vindt goede syntax wel beter dacht ik.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je kan jezelf ook afvragen of die eerdere hoge positie eigenlijk wel terecht was voor je website en of je je niet wat meer zou moeten distantieren van de overweldigende concurrentie door echt iets unieks te bieden ;)

Je bent duidelijk overwegend afhankelijk van verkeer via Google, persoonlijk vind ik dat een erg zwak business-model...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mij werd gezegt dat google aan het opschonen is. Dat bij meerdere website achteruitgang heeft.
En ook heeft hij gezegt.
Dat je stabiel aantal bezoekers per dag hebt, daarna opschoning in google, waarvan er meer bezoeker dan de eerste stabiele bezoekers, alleen kan dit grapje wel een week of 2 duren.

Heb hiermee geen ervaring en weet ook niet of deze verklaring juist of onjuist is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Meld je aan voor Google Webmasters Tools, voeg je site toe, en kijk of je een penalty of iets dergelijks hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Kijk ook eens gewoon naar trends. Het gros van de Nederlanders dat de afgelopen dagen videosites bezocht, bezocht LiveLeak
offtopic:
ivm Fitna

Maar het klopt dat Google nog continue aan haar algortimes werkt, en momenteel wordt er gewerkt aan het bespeuren van payed en andere op ondemocratische wijze verkregen inlinks. Ook is het gewicht op anchorteksten veranderd. Je daling kan dus net zo goed blijven als tijdelijk zijn, daar is na zo een korte periode nog niets over te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al aangemeld op Google Webmasters Tools. Ik kan nergens zien of ik een penalty hebt of dergelijks alleen 1 fout in me sitemap en niet bereikbare urls 404 fouten.

Volgens de beweringen van andere weet niet hoeverre het waar is:

ff een stukje tekst uit andere forum
even kort en krachtig: als je de regels goed leest van google adsense dan wordt er vermeld dat het niet toegestaan is om andere soorten advertenties/affiliates toe te laten op je site, Een vriend heeft dit 'live' ondervonden, door een affiliates programma te gebruiken naast google adsense, zijn bezoekers aantallen storte in, na dit te verwijderd te hebben, kwamen netjes weer meer bezoekers, en dat door ranking herschikking in google zoekresultaten!...

Nu kun je wel gaan zeggen (en dat geldt voor iedere website beheerder) Ik heb 2 affiliates programma's inclusief adsense en heb 10.000 bezoekers perdag!, dus wat je zegt is onzin, nee verwijder maar eens dat enne onofficele affiliates programma, en google stuurt meer onderbetaalde bezoekers! wil niet zeggen dat alle ander affiliates programma's niet toegestaan zijn, bijvoorbeeld cj.com is toegestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Je site hier op het forum spammen lijkt me niet echt gewenst, ik heb de stats pagina open gehouden; maar in het vervolg even nadenken voordat je zoiets post

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excusses hiervoor. Ik zal voortaan beter erop letten.
Pagina: 1