Beste mensen ik heb al aantal dagen problemen met een sbs2003 server.
Configuratie systeem:
SBS2003
Exchange2003
SP2 + alle updates geinstalleerd
Alles werkt goed behalve het gedeelte van weboutlook.
De administrator kan gewoon aanmelden maar de gebruikers kunnen niet aanmelden.
Ik krijg de volgende melding:
"U kunt niet worden aangemeld bij Outlook Web Access. Controleer of uw gebruikersnaam en het wachtwoord juist zijn en probeer het vervolgens opnieuw."
Ik heb al in de eigenschappen van de gebruikers onder exchange features gecontroleerd daar staat het allemaal op enable. en de gebruikers heb ik ook nog administrator rechten gegeven. Dit mag niets uitmaken.
Natuurlijk heb ik op google gezocht en op de microsoft site heb diverse stappen gevolgd, maar kom er steeds niet uit. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Configuratie systeem:
SBS2003
Exchange2003
SP2 + alle updates geinstalleerd
Alles werkt goed behalve het gedeelte van weboutlook.
De administrator kan gewoon aanmelden maar de gebruikers kunnen niet aanmelden.
Ik krijg de volgende melding:
"U kunt niet worden aangemeld bij Outlook Web Access. Controleer of uw gebruikersnaam en het wachtwoord juist zijn en probeer het vervolgens opnieuw."
Ik heb al in de eigenschappen van de gebruikers onder exchange features gecontroleerd daar staat het allemaal op enable. en de gebruikers heb ik ook nog administrator rechten gegeven. Dit mag niets uitmaken.
Natuurlijk heb ik op google gezocht en op de microsoft site heb diverse stappen gevolgd, maar kom er steeds niet uit. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?