Ik heb Windows 2003 Standard (gewoon x86 versie) met IIS6. Alle updates, yadieyadieya. Het bekende riedeltje. Geen schone installatie, maar dat zou ook niet moeten hoeven. En ik krijg gzip compressie met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb gzip.dll als extensie toegevoegd en op allow gezet. Vervolgens de twee vinkjes aangezet om compressie in te schakelen, en presto: geen compressie. Op geen enkel soort file.
Ik heb alle stappen, voor zover van toepassing, van dit mooie troubleshooting-artikel gedaan. Nog wat zitten schuiven (en weer teruggeschoven
) met die metabase-properties, maar het haalt allemaal niets uit.
Ik test het met statische files. Een xhtml, een berg js-files, en een css file. Die worden allemaal niet compressed, met geen enkele browser, volgens zowel Fiddler als Wireshark.
Geen idee hoe ik nu verder moet. Kan iemand me helpen?
Ik heb alle stappen, voor zover van toepassing, van dit mooie troubleshooting-artikel gedaan. Nog wat zitten schuiven (en weer teruggeschoven
Ik test het met statische files. Een xhtml, een berg js-files, en een css file. Die worden allemaal niet compressed, met geen enkele browser, volgens zowel Fiddler als Wireshark.
Geen idee hoe ik nu verder moet. Kan iemand me helpen?
日本!🎌