Regelmatig kreeg ik klachten van ontvangers van e-mail die ik stuurde dat de mail veel rare tekens bevatte. Voornamelijk =20 bij ieder regeleinde.
Ik dacht dat het aan Outlook 2007 lag (Ik heb Office 2007 i.c.m. Vista Business).
Daarom teruggegaan naar Outlook 2003 (wel de rest van Office 2007 gehouden).
Nu komt het probleem nog steeds voor, maar minder vaak.
Echter nu heb ik zelf regelmatig dat ik een mail krijg met attachment (zichtbaar op m'n telefoon), maar dat als ik hem binnenhaal met Outlook dat het dan verdwenen is. Het lijkt wel of het attachment dan als plain tekst in de mail zit (enorme serie aaneengesloten tekens). Bovendien is de mail dan rommeling met veel HTML.
Heb me op Internet al suf gezocht, maar kan niks vinden.
Heeft iemand hier een suggestie wat ik zou kunnen proberen?
Nadere info, m'n ost file is vrij groot (3,7 GB, maar zou volgens mij niet uit moeten maken)
Alvast bedankt,
Groeten Lars
Ik dacht dat het aan Outlook 2007 lag (Ik heb Office 2007 i.c.m. Vista Business).
Daarom teruggegaan naar Outlook 2003 (wel de rest van Office 2007 gehouden).
Nu komt het probleem nog steeds voor, maar minder vaak.
Echter nu heb ik zelf regelmatig dat ik een mail krijg met attachment (zichtbaar op m'n telefoon), maar dat als ik hem binnenhaal met Outlook dat het dan verdwenen is. Het lijkt wel of het attachment dan als plain tekst in de mail zit (enorme serie aaneengesloten tekens). Bovendien is de mail dan rommeling met veel HTML.
Heb me op Internet al suf gezocht, maar kan niks vinden.
Heeft iemand hier een suggestie wat ik zou kunnen proberen?
Nadere info, m'n ost file is vrij groot (3,7 GB, maar zou volgens mij niet uit moeten maken)
Alvast bedankt,
Groeten Lars