Toon posts:

Hoe te exporteren naar .pst in Thunderbird 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topic als zegt: Voordat ik mijn e-mail account wil activeren in Thunderbird, wil ik graag weten of het ook mogelijk is om persoonlijke mapen te exporteren in .pst

3 jaar geleden ten tijde van Thunderbird 1 was dit niet mogelijk en raakte ik een hele hoop (belangrijke) mailtjes kwijt omdat ik mijn computer noodgedwongen opnieuw moest installeren.

Is het nu wel mogelijk in Thunderbird 2?

Alvast bedankt!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

misschien heb je hier wat aan? er zijn verschillene tools om PST bestanden te importeren in Thunderbird maar export gaat wat moeilijker omdat Outlook zijn eigen formaat heeft .dbx

http://www.ditii.com/2007...-mail-to-outlook-express/

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Verwijderd

Topicstarter
Badtothebone schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:36:
misschien heb je hier wat aan? er zijn verschillene tools om PST bestanden te importeren in Thunderbird maar export gaat wat moeilijker omdat Outlook zijn eigen formaat heeft .dbx

http://www.ditii.com/2007...-mail-to-outlook-express/
Is het uberhaupt mogelijk te exporteren uit Thunderbird? Ik ben best bereid dit standaard te gebruiken, maar ik wil niet meer het risico lopen dat ik mijn mails kwijt raak!

P.S. Werd helaas niet veel wijzer door het linkje :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 21:42 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:39:
[...]
Is het uberhaupt mogelijk te exporteren uit Thunderbird? Ik ben best bereid dit standaard te gebruiken, maar ik wil niet meer het risico lopen dat ik mijn mails kwijt raak!
Backup maken en dan pas proberen? Zoeken naar informatie?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:40:
[...]

Backup maken en dan pas proberen? Zoeken naar informatie?
Ik krijg/lees mijn berichten nu via planet webmail. Ik weet dat het mogelijk is dit te importeren via outlook express, maar dat wil ik juist vermijden te gebruiken. Sorry, ben eigenwijs ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:44:
[...]

Ik krijg/lees mijn berichten nu via planet webmail. Ik weet dat het mogelijk is dit te importeren via outlook express, maar dat wil ik juist vermijden te gebruiken. Sorry, ben eigenwijs ;)
haal je nu niet 2 heel verschillende dingen door elkaar, berichten downloaden van je provider en profielen exporteren/importeren ?

BTW met MozBackup kun je wel Mozilla-producten backuppen en herstellen, maar ik betwijfel of dit hierop van toepassing is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2008 21:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:49:
[...]

haal je nu niet 2 heel verschillende dingen door elkaar, berichten downloaden van je provider en profielen exporteren/importeren ?
Vergat te zeggen dat ik nog een back up .pst had voordat ik webmail ging gebruiken. Als ik importeer in OE heb ik dus niks verloren, want de mailtjes die nu in webmail staan gaan automatisch naar OE als ik mijn account activeer.

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Je kan je mails exporteren zoals het staat in de link die ik je eerder gaf. Het is omslachtig maar het is eenmaal zo.

Als je zoekt op Thunderbird + export + PST zul je meer info vinden.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:33
Waarom perse naar PST? Je kunt gewoon je profiel-directory ergens anders naartoe kopiëren -> voila, een backup van je profiel. Ik lees tenminste nergens dat je het vervolgens in Outlook (Express) wilt importeren, en dan nog hoeft het niet perse via PST.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1