Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
heb mijn mobiel teruggestuurd omdat hij niet opladen, kreeg hem opgeladen terug met de mededeling dat het hen wel lukte, nou is mijn vraag of je een oplaadteken te zien krijgt in het hoofdscherm als hij aan het opladen is?

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11 09:22
Ik denk dat je op de verkeerde knop gedrukt hebt. (new topic ipv post reply).

Misschien kunnen we je wel helpen, maar dan moeten we wel wat meer info hebben. (Welke telefoon bijvoorbeeld).

Overigens is de oplaad indicatie in het scherm nooit echt geweldig. Gewoon leegtrekken, een paar uur aan de oplader hangen en dan testen.

Heb je hem incl. oplader opgestuurd? Meestal moet je de accesoires nl. thuis houden. Het kan natuurlijk ook aan je oplader liggen.

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry het was inderdaad de bedoeling post reply te doen, kan ik het dan nog verwijderen???

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, hij wordt gewoon gesloten. Gebruik even het handje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif (topic report) om de moderator op de hoogte te brengen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Graag verder in het juiste topic :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.