Toon posts:

[Exchange 2003] Kan geen users reconnecten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een testserver heb ik een backup van Exchange teruggezet. Nu wil ik aan de mailboxen opnieuw aan gebruikers verbinden.

Ik maak de gebruiker aan in Active Directory om vervolgens in de Exchange system manager op een mailbox te klikken en te kiezen voor reconnect. Wanneer ik de server nu laat zoeken in Active Directory vind hij de aangemaakte users niet.

De User_Template die standaard in SBS 2003 zit wordt wel gevonden, ook al maak ik users aan op basis van deze template vind hij mijn nieuw aangemaakte users niet in de System Manager. De users accounts staan gewoon aan.

Iemand enig idee hoe dit kan?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je hebt de users bij het aanmaken al een mailbox gegeven :?

Client Software Algemeen > Windows Servers en Server-software

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm zou best eens kunnen 8)7 Ik kan nu helaas niet bij de server maar dit zal heel goed het probleem kunnen zijn. Je hoort van me.

Stom stom stom

Maar in ieder geval bedankt ;)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:25:
[...]

hmmmm zou best eens kunnen 8)7 Ik kan nu helaas niet bij de server maar dit zal heel goed het probleem kunnen zijn. Je hoort van me.

Stom stom stom

Maar in ieder geval bedankt ;)
Als je de users via de SBS wizard hebt aangemaakt, en niks aan de standaard-template hebt veranderd kan je er denk ik wel vanuit gaan dat dat het is. Als je users aanmaakt via AD Users&Computers (normaal op SBS niet aan te raden) dan heb je wel de optie om het nog uit te vinken :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Dit was inderdaad het probleem.