Toon posts:

Muis probleem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal....

Ik heb sinds vanmiddag ineens een vaag iets met m'n muis.

Ik zat gewoon een beetje achter internet...marktplaats toevallig.
Ineens deed m'n scroll-wiel het niet meer...hmm vaag dacht ik.
Toen begon ie ineens ook vreemde bewegingen te maken. Meestal naar de hoeken van het scherm.
Dus ik heb eerst eens de pc opnieuw opgestart. Nog steeds hetzelfde, maar nu begon het systeem ook erg langzaam te worden en de hd's gingen tekeer.
Na een paar keer opnieuw opstarten doet ie nu weer redelijk normaal. Ik heb wat scans gedaan naar adware en virussen...niks gevonden. Er lopen ook geen vreemde programma's mee.

De muis is gewoon zo'n simpel huis-tuin en keuken ding(balletje PS2) en ik heb ook al een andere geprobeerd (optisch USB), maar het "muis beweegt raar probleem" blijft.
Ik heb geen andere drivers geïnstalleerd of iets dergelijks.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?

Het lijkt er trouwens op dat er meer aan de hand is dan alleen het mius probleem. Soms gaat ineens de HDD waar windows op staat gigantisch z'n best doen om zo hard mogelijk te ratelen.
Ik draai trouwens op WinXP Pro. Ik heb geen extra drivers voor de muis geïnstalleerd, gewoon de standaard windows driver. Ik heb gisteren even geprobeerd de driver te updaten, maar hij vond niks.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:20
bij een lasermuis kan het liggen aan zo'n raar muismatje met alle kleuren van de regenboog. en mijn hardeschijf ratelt ook als een bezetene.. misschien ouderdom?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:00
Wat doet je systeem zonder muist ?