• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Hallo,
Ik ben sinds vorige week ook eigenaar van een zwarte TZ3 en deze bevalt mij uitstekend. Zeker als ik hem vergelijk met mijn 2 jaar oude Sony P73. Wat direct positief opvalt is de veel betere lens en tele bereik en super scherpe fotoos.
Ik zou graag weten of de gewone Sandisk SDHC 4Gb (dus geen ultra 2 of class4 )geschikt is voor deze camera en hoe ik in het service menu kom om er de nederlandse taal in te zetten.
Heel graag reacties.
Groet Thei

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 16:26
Op bladzijde 20 van de manual staat wel hoe je de taal in kunt stellen (onder optie Taal). Op bladzijde 13 staat welke kaartjes er in passen (als er SDHC op staat gaat het werken).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Mijn TZ3 heeft er standaard geen Nederlands in zitten. Waarschijnlijk begreep je mijn vraag niet goed.Ik las hier op het forum dat men er in geslaagd was om via de firmware alsnog het nederlands erin te selecteren. Ik weet echter niet hoe men in de firmware komt en hoe de mensen hier allen weten om welke versie van de firmware het bij hun toestel gaat.OK De standaard SDHC is dus snel genoeg volgens jou. Thanks

Verwijderd

Misschien kun je beter reageren in 't topic waar je dat gelezen hebt i.p.v. zelf een nieuw topic te openen?
De meeste lezers hier zegt "TZ3" zonder merkaanduiding helemaal niets, en de kans dat je dan met een "Vraag over firmware" topic een goed antwoord krijgt is vrij klein...

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 17:59

YellowCube

Wait...what?

Afterlife heeft wel een goed punt. Stel je vraag even in het door jou aangehaalde topic.
:)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.