• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:51
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze tv. Het probleem is namelijk dat ik in noorwegen woon, en en ingericht huis heb gehuurd. Er staat echter alleen een TV van het jaar 0 en dat is nog een hoteltv ook waar ik niks mee kan. (tevens 30cm ofzo, zoemt als de pest etc.)

Nu ben ik dus opzoek gegaan naar een betaalbare LCD TV, en kwam deze tv dus tegen (ook betaalbaar in Noorwegen).

Afbeeldingslocatie: http://195.177.98.234/img/cache/tatung_26__lcd_tv___v26mmf_804789528_0_Big.jpg

Het formaat is prima voor hier, en als ik wegga heb ik een tv voor in de slaapkamer thuis in NL.

Specs als volgt:
Beeld Breedbeeld
Beelddiagonaal 66 cm
Helderheid 500 cd/m²
Schermcontrast 800 :1
Resolutie 1366 x 768 pixels
HD-ready
Aantal analoge tuners 1
Digitale tuner
Scherm in scherm
OSD
Ontvangstnorm PAL, SECAM
100Hz techniek

Teletekst
Teletekst
Aantal pagina's in geheugen 500
TOP-FLOF

Overig
Muziekvermogen 14 watt
Scart-ingang 2
S-video ingang
Componentingang
Aantal HDMI-ingangen 2
PC-ingang VGA
Hoofdtelefoon uitgang
Energieverbruik 120 watt
Reactiesnelheid 5 ms
Gewicht 13,5 kg
Digitale TV abonnementen digitale tv
Hoogte inclusief voet 52,6 cm
Diepte inclusief voet 21 cm

Kleur(en) zwart
Introductie model 2007
Afmetingen (H x B x D) x 67,5 x cm
Wat me dus ook erg aanspreekt zijn de HDMI ingangen, gezien ik deze ook op mijn vaio heb zitten.

Maar, van die lage prijs schrik ik en ik wil geen miskoop doen... vandaar iemand ervaringen?

Heb got al doorgezocht zonder succes, ook google levert geen echt nuttige gebruikerservaringen op..

2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30

• bobbyprize
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-02 04:19
Geen ervaring..
Maar..
Ik vindt deze TV ook interessant Ik kan ook geen gebruikerservaringen of iets dergelijks vinden. Bij kieskeurig zijn er wel een paar reviews over andere Tatung modellen.
Het merk is geloof ik overigens niet een hele onbekende speler op de LCD en consumenten elektronica markt. Taiwanees merk. Asus kwaliteit?
Hij is wel echt goedkoop en hij ziet er ook sexy uit! :P

Niemand ervaring met deze TV?

Mijn vette hiphop beats: http://soundcloud.com/bobbyprize