Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

link in rss feed klopt volgens mij niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• ArawnofAnnwn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-11 20:46
Afgelopen week vertoefde ik in Parijs voor een 3 daags evenement rond Warhammer Online. Electronic Arts en Mythic Entertainment hadden kosten nog moeite gespaard om de slordige 100 man pers alle ins & outs van de aankomende MMORPG uit te leggen. Het was een perstrip waar menig uitgever een voorbeeld aan kan nemen. Voor mensen buiten de industrie lijkt het leven van een gamejournalist een droom...

Artikel weergeven...
http://life.tweakers.net/...-concurrent-voor-wow.html

de link gaat bij mij naar een gedeelte dat bij gebruikersnaam en wachtwoord is beveiligd.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
ArawnofAnnwn schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:06:
de link gaat bij mij naar een gedeelte dat bij gebruikersnaam en wachtwoord is beveiligd.
je bent niet de enige :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

De link klopt wel, maar het artikel erachter is nog niet gepubliceerd. Mensen met de juiste credenties kunnen het artikel wel bekijken door in te loggen.
Hoe het komt dat deze link al in de feed stond weet ik niet, misschien is het even kort gepubliceerd geweest.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een hypothese voor crisp cs.: als het link een publiek ID krijgt, dan verschijnt deze ook in de rss-feed. Zolang het ID nog niet-publiek is, is dat niet het geval.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Nee, de RSS functie houdt wel degelijk rekening met de embargo status, echter wordt de RSS cache bij het opnieuw op embargo zetten van een item niet meteen geinvalideerd (de RSS cache wordt overigens elke minuut gerefreshed).

Wat echter het grootste 'probleem' is is externe cacheing door Feedburner en door feedreaders zelf, als een link eenmaal is opgepikt blijft deze daar langere tijd in bestaan zelfs al is het item weer uit de feed verwijderd. Daar valt niets aan te doen - behalve dat de redactie zoveel mogelijk moet voorkomen dat een artikel weer onder embargo moet worden gezet...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.