© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Er staat nergens dat het voor x64 geschikt is, en de data lijken ook te suggereren dat dit programma niet geüpdate is na de release van x64. ik heb bij het zoeken alle resultaten van voor 2005 gefilterd, die zijn toch per definitie voor 32 bits.Sanch schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:13:
Volgens mij moet het met dit progje lukken: Boot Editor
weet iemand of je nog wel in safe mode kan booten als je het probeert en het gaat fout?
(kan natuurlijk ook nog de recovery console van de cd proberen als het echt moet, maar liever niet. is zo'n gedoe)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik kom er net overigens achter dat resource hacker de 64 bitsversie niet eens kan openen. drag and drop opent hem niet, en als ik resource hacker opnieuw opstart zegt ie dat de file niet bestaat, terwijl dat toch echt zo is. Hmm. ik vind x64 wel fijn (minder virussen enzo) maar deze quirks zijn soms wel annoying.
ander kopietje editen werkt wel
[EDIT]
weet iemand of dit progsel hetzelfde kan? 9lijkt erop, maar vraag het maar even voor de zekerheid)
http://www.start64.com/in...ask=view&id=768&Itemid=72
[ Voor 89% gewijzigd door ocf81 op 28-03-2008 16:17 ]
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Volgens mij ook met de handelingen voor de 64 bits versie en anders zeker in de user comments onder de tutorial.
Hoop dat je d'r wat mee kunt.
GetaGrip is net een mens.......
© ocf81 1981-infinity
En ik moet leren lezen.. zie het nu pas.(gaat zodadelijk gelijk naar de opticien).GetaGrip schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:10:
http://www.vistax64.com/tutorials/60405-boot-screen.html
Volgens mij ook met de handelingen voor de 64 bits versie en anders zeker in de user comments onder de tutorial.
Hoop dat je d'r wat mee kunt.
Na nog een keer zoeken, zie ik het inderdaad somber in... alleen betaalde software zoals, stylexp of windowsblinds hebben een optie om de bootscreen te veranderen in de 64bits versie.
Tsja, was niet mijn bedoeling om met mijn post om een overschakeling naar Vista teweeg te brengen.
[ Voor 1% gewijzigd door GetaGrip op 29-03-2008 10:42 . Reden: typo ]
GetaGrip is net een mens.......
als ik een vista waardige pc heb zal ik er eens naar kijken.
(onder linux is het allemaal wat eenvoudiger te regelen, maar dat boot ik zelden)
© ocf81 1981-infinity