Toon posts:

Beste hosting keuze voor website?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik en 3 vrienden willen een website starten die over hiphop gaat (turntablism, de DJ tak van hiphop dus, en niets met gangsterrap ofzo), en we hebben een heel goede domeinnaam bedacht, nu nog de hosting.

Het mag geen banners hebben, niet meer dan 200 per jaar (in totaal, dus het domein en de hosting), vrijwel ongelimiteerde bandwidth, 20-50mb ruimte (ik heb al genoeg ruimte op m'n andere domeinen), en natuurlijk snel.

Het gaat om een .com domein, met het liefst hosting in NL, maar dat maakt niet echt veel uit.

Wat is de beste oplossing voor hosting in dit geval?

Namezero is wel erg nep zeg, betaal je 30$ per jaar heb je nog zo'n navbar :r

Verwijderd

je kan ook kiezen voor forwarding, plaats je je site bij een of andere gratis host en laat je je domeinnaam er naar toe verwijzen. :)

zie http://www.webhosters.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 16:27 schreef the_undertaker het volgende:
www.deheeg.nl
maar moet je hiervoor geen bedrijf hebben (kvk nummer)?

Verwijderd

voor 200 per jaar heb je overgens echt geen normale host met domeinnaam.nl, ongelimiteerde bandbreedte ed enzo. of je krijgt gewoon een bagger bedrijf.

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 17:26 schreef minus0ne het volgende:

[..]

maar moet je hiervoor geen bedrijf hebben (kvk nummer)?
dat geldt alleen voor .nl domeinen. Voor .COM/NET/ORG domeinen is dit niet nodig

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 17:37 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

dat geldt alleen voor .nl domeinen. Voor .COM/NET/ORG domeinen is dit niet nodig
Ok perfect, dit is precies wat ik zoek, aan 25mb heb ik genoeg, dus is het lekker cheap. Nu nog een vraag: is het snel? heb je een voorbeeld website die gehost wordt door deHeeg?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 februari 2001 17:32 schreef Kertjuh het volgende:
voor 200 per jaar heb je overgens echt geen normale host met domeinnaam.nl, ongelimiteerde bandbreedte ed enzo. of je krijgt gewoon een bagger bedrijf.
Het gaat mij om een .com adres, en ik heb niet veel ruimte nodig (ik heb genoeg ftp servers daarvoor, dus ik heb de ruimte alleen nodig voor de html), en deHeeg biedt ongelimiteerd traffic.

Verwijderd

kijk bij reacties over DeHeeg op [url="http://www.webhosters.nl..."]www.webhosters.nl...[/url] Heel veel positieve reacties.

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 17:52 schreef minus0ne het volgende:

[..]

Het gaat mij om een .com adres, en ik heb niet veel ruimte nodig (ik heb genoeg ftp servers daarvoor, dus ik heb de ruimte alleen nodig voor de html), en deHeeg biedt ongelimiteerd traffic.
Deheeg biedt niet ongelimiteerd dataverkeer aan, lees de Algeme Voorwaarden maar eens goed door. Daar staat 3 gb. Staat alleen niet of het per dag/uur/min/jaar/maand is. Of te wel lekker Algemene Voorwaarden.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op zaterdag 17 februari 2001 18:39 schreef HPC het volgende:

[..]

Deheeg biedt niet ongelimiteerd dataverkeer aan, lees de Algeme Voorwaarden maar eens goed door. Daar staat 3 gb. Staat alleen niet of het per dag/uur/min/jaar/maand is. Of te wel lekker Algemene Voorwaarden.
Of mail marcje eens van Almererulez.com ...

Hij zat bij Deheeg met zijn site ...

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

http://www.hoster4all.nl

Ook .nl zonder KvK...

Verwijderd

Bencom, werk je soms bij hosters4all? Je hebt slechts 2 posts geplaatst hierop het Hosting & Webserver Soft/Hardware forum en de enige dingen die je daarin in zei waren: www.hosters4all.nl

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-03 21:38

KMK

Op zaterdag 17 februari 2001 23:20 schreef HPC het volgende:
Bencom, werk je soms bij hosters4all? Je hebt slechts 2 posts geplaatst hierop het Hosting & Webserver Soft/Hardware forum en de enige dingen die je daarin in zei waren: www.hosters4all.nl
Moet jij zeggen met spammen... Jij kan er heeeeeeeeeeeeeeeel veel van met je starkots.nl gezeik

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

laten we het wel gezellig houden aub

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 23:27 schreef KMK het volgende:

[..]

Moet jij zeggen met spammen... Jij kan er heeeeeeeeeeeeeeeel veel van met je starkots.nl gezeik
Als je dit forum een beethje volgde zou je merken dat ik gestopt ben met spammen. Ben zo slim geworden het niet meer te doen. :)

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 23:45 schreef HPC het volgende:

[..]

Als je dit forum een beethje volgde zou je merken dat ik gestopt ben met spammen. Ben zo slim geworden het niet meer te doen. :)
hpc heb ik het al bijna vergeven:P...nu nog dat powerkots kindje die blijft nog bezig....:(

Verwijderd

Op zaterdag 17 februari 2001 23:20 schreef HPC het volgende:
Waar bemoei jij je mee joh, Die jongen vraagt toch wat de beste keuze is voor zijn website, ik geef antwoord. EN NEE ik werk niet bij een hostingbedrijf ik host bij hoster4all ( niet hosters4all ) mijn site. Waarom vraag je bij the_undertaker ook niet of hij bij deheeg werkt ? STAR :r

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 00:10 schreef Kertjuh het volgende:
[..]

hpc heb ik het al bijna vergeven:P...nu nog dat powerkots kindje die blijft nog bezig....:(
Gelukkig zijn er ook mensen die willen vergeven. :):)
Op zondag 18 februari 2001 00:17 schreef bencom het volgende:

EN NEE ik werk niet bij een hostingbedrijf ik host bij hoster4all ( niet hosters4all ) mijn site. Waarom vraag je bij the_undertaker ook niet of hij bij deheeg werkt ? STAR :r
Ik vroeg me af of je bij hun werkte, omdat je op dit forum op dat moment 2x had gepost en beide keren alleen hoster4all had genoemd. Dit viel mij op en het is spam (of het dit echt is weet ik niet, op dit forum is de grens moeilijk te trekken vind ik persoonlijk), dus ik vroeg me af waarom je 2x die url had gepost. Stond verder niet bij dat je tevreden over ze was of iets dergelijks en/of dat je bij ze hoste. Dus vandaar mijn gedachte dat je bij ze werkte.

Als je er niet werkt mijn excuus.

Verwijderd

dit topic was er toch om iemand advies te geven over hosting? dat heb ik gedaan... en nee ik werk niet bij deheeg...

Verwijderd

[b]Op zondag 18 februari 2001 00:29
Ik vroeg me af of je bij hun werkte, omdat je op dit forum op dat moment 2x had gepost en beide keren alleen hoster4all had genoemd. Dit viel mij op en het is spam (of het dit echt is weet ik niet, op dit forum
Nou spam is het dus echt niet, zoals the_undertaker al zei, die jongen VROEG om advies, en wij gaven onze meningen, niks spam dus. SPAM is ongevraagd en ongewenst, en daar is hier geen sprake van.
Hou alsjeblieft op met mensen vragen of ze werken bij hostingbedrijven, want ik zag net dat je dat ook al aan andere mensen hebt gevraagd, die ook gewoon advies gaven. Laten we hier verder over op houden omdat het erg offtopic wordt.

Verwijderd

Is inderdaad offtopic. Maar kunnen we in het vervolg gewoon niet met elkaar afspreken dat ze moeten kijken op:
www.webhosters.nl
www.webselect.nl

Dan voorkom je twijfels zoals ik die had en heb je geen gezeur meer over wel of al dan niet spam.

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 00:29 schreef HPC het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook mensen die willen vergeven. :):)
bijna zei ik he.....:z
Pagina: 1