Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een oplossing voor het volgende probleem

ik wil als ik ergens aan het werk ben waar ik geen internet verbinding heb op mijn laptop en een agenda punt in mijn outlook agenda zet van mijn laptop dat deze ge synct word met mijn HTC Smartphone en dat deze HTC Smartphone deze weer synct met de exchange server

Dus :

LAPTOP<USB>HTC Smartphone<|||| GPRS ||||> EXCHANGE SERVER

nu heb ik al gezocht via de tweakers search en via google

maar kom maar niet tot een oplossing

nu is de vraag is dit uberhoud mogelijk ? zoja waarmee het mag ook met een ander pakket dan Active Sync als het maar gaat werken

Verwijderd

Topicstarter
het instellen is geen probleem alleen zegt de HTC dat die maar met 1 tegelijk E-mail of Agenda kan syncen en ik wil het alle 2 tegelijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:55:
Ik ben opzoek naar een oplossing voor het volgende probleem

ik wil als ik ergens aan het werk ben waar ik geen internet verbinding heb op mijn laptop en een agenda punt in mijn outlook agenda zet van mijn laptop dat deze ge synct word met mijn HTC Smartphone en dat deze HTC Smartphone deze weer synct met de exchange server

Dus :

LAPTOP<USB>HTC Smartphone<|||| GPRS ||||> EXCHANGE SERVER

nu heb ik al gezocht via de tweakers search en via google

maar kom maar niet tot een oplossing

nu is de vraag is dit uberhoud mogelijk ? zoja waarmee het mag ook met een ander pakket dan Active Sync als het maar gaat werken
Dus je voert iets in op je laptop, deze synct met je smartphone die vervolgens rechtstreeks met Exchange synct?
Dit doe ik ook vwb mijn agenda en taken, en bij mij werkt het prima. Aleen e-mail kun je niet met twee bronnen synchroniseren, maar dat hoeft voor mij ook niet. Ik doe het zo:

- op mijn werk synchroniseer ik mijn pda rechtstreeks mijn Exchange
- als ik thuiskom hang ik mijn PDA aan mijn pc die dan de afspraken en taken lokaal met Outlook synchroniseert.

Het werkt ook de andere kant op: als ik een afspraak op mijn thuispc in Outlook zet, wordt dit weer naar mijn PDA gesynchroniseerd, die het vervolgens weer met Exchage synchroniseert.

Zo heb ik thuis een backup van mijn Exchange - agenda in Outlook, die ik eventueel weer kan synchroniseren met andere telefoons (tja, je bent een tweaker of niet...)

Verwijderd

Topicstarter
de E-mail is voor mij ook belangrijk dus er zal een alternatief moeten komen die buiten active sync ook nog een keer synct

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:38
Even een beetje andere oplossing maar kun je die laptop niet gewoon via je mobiel telefoon laten internetten en dan met een VPN je Outlook laten syncen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem nog steeds iemand een idee ?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik schop deze even van GSM's naar Windows Based Mobiles & PDA's ;)
Pagina: 1