Internet radio

Pagina: 1
Acties:

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-02 22:46
Ik weet niet helemaal zeker of ik het hier goed post, excuus als ik het verkeerd heb geplaatst.

Ik zit met een probleempje. Elke keer als ik naar internet radio luister, in dit geval slam.fm, gaat na ongeveer een half uur tot drie kwartier alles haperen. Het lijkt dan wel alsof Firefox al mijn geheugen verbruikt. Als ik Firefox dan afsluit en weer opnieuw opstart dan gaat het weer voor een half uur goed en dan herhaalt het probleem zich weer. Ik heb het ook geprobeerd met Safari, maar dan krijg ik het zelfde probleem.
Dit gebeurt altijd in combinatie met het spelen van World of Warcraft.

Ik heb het ook geprobeerd op een PC, maar daar is dit probleem niet. Na 3 uur aan te hebben gestaan was er nog steeds geen probleem.

Omdat het probleem dus niet op de PC speelt dacht ik dat Apple Talk het juiste forum was.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Probeer de url eens te achterhalen van SlamFM en speel hem daarna direct in iTunes af. Gaat het dan nog steeds fout?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Dekay
Falcon schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:25:
Probeer de url eens te achterhalen van SlamFM en speel hem daarna direct in iTunes af. Gaat het dan nog steeds fout?
Ah, dat had ik nog niet geprobeerd. Zal het meteen testen. Thanks :)

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

http://www.listenlive.eu/netherlands.html > hier staat ie tussen.. bestandje downloaden en openen met iTunes...

• Dekay
Met iTunes heb ik geen problemen meer, thanks voor de tip!

Ben eigenlijk toch wel schiewnierig naar de reden waarom Firefox/Safari zo begint te haperen na een tijdje. Iemand die dat weet?

Verwijderd

Dekay schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:12:
Met iTunes heb ik geen problemen meer, thanks voor de tip!

Ben eigenlijk toch wel schiewnierig naar de reden waarom Firefox/Safari zo begint te haperen na een tijdje. Iemand die dat weet?
misschien dat de browser op een of andere manier de datastroom 'onthoudt' waardoor het geheugen vol raakt?

• wallie-s
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-01 12:25
zou goed kunnen..

Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat ie in firefox alles na een uur ging herhalen.. Dus toen kwamen we erachter dat we al 4 uur naar dezelfde zender aan het luisteren waren *-)

iTunes is id een beter alternatief dan
Pagina: 1