Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ga maar direct met de deur in huis vallen, ik heb paar dagen geleden Windows Vista Service Pack 1 geinstalleerd (Build 6001). en nu doet mijn geluid redelijk raar. Ik heb een onboard geluidskaart een Soundmax chipset. (P4P800S SE). Als mijn pc opstart dan heb ik zeer mooi geluid en niets aan de hand. Maar als ik windows Media player even op pauze zet, en daarna wil ik verder luisteren heb ik over volledig mijn pc niets van geluid meer... Dan moet ik altijd herstarten... Vroeger met de eerste versie van vista (Build 6000) had ik dat niet. Opzich is het Service Pack 1 een grote verbetering en wil ik het graag behouden. Ik had al gegooglt en dingen gelezen om gewoon je XP drivers te installeren en wachten op de goede drivers. Maar die posten waren al meer dan een jaar oud... Dus ik denk dat er ondertussen wel al goeie drivers uitgekomen zullen zijn... Heeft iemand nog ervaring met dit probleem? En wat kan ik eraan doen? Ook het alternatief proberen van de XP drivers te installeren? Want het is nog al vervelend...

De versie dat nu geinstalleerd staat is:
5.12.1.5290

Matiscus