[Safari] Werking GMail website

Pagina: 1
Acties:

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-02 09:14
Met Safari lukt het me niet om op GMail.com, eenmaal ingelogd, een mailtje op te stellen. Als ik de 'body' van het bericht wil intypen springt de cursor naar (ik meen) het Onderwerp-veld, ook als daar al wat staat ingevuld. Met Firefox lukt het goed.

Is het overigens mogelijk om Safari net als Firefox zodanig in te stellen dat de browser bij het afsluiten net als de menu optie "Opnieuw instellen" (o.i.d., waarbij wachtwoorden, cache, historie, ingetoetste URL's, etc) wordt gereset?

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Stel je Gmail in in het Engels. Dan heb je de nieuwe versie van Gmail die wel werkt in Safari 3.1. :)

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:48
Hier werkt de nederlandse versie van Gmail prima!
Ook mailtjes opstellen enz!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:59

Japie.G

Colour Classic

dat probleem heb ik ook sinds een paar dagen, als je de HTML opmaak uitzet werkt ie overigens wel normaal...

Overigens alleen als ik de shift toets (hoofdletters) gebruik!

edit: Inderdaad, als ik hem in Engels zet werkt Gmail normaal!

[ Voor 38% gewijzigd door Japie.G op 28-03-2008 18:58 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-02 09:19

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

gmail werkt hier perfect, zowel onder windows als onder leopard. Beide de NL versie volgens mij?
gebruik je safari 3, of nog de oude?

over je 2de vraag, je kunt wel instellen dat hij elke dag je history/ downloads leegmaakt, maar bij afsluiten zag ik het zo snel niet staan, onder safari 3.1 onder windows...

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:00
Bij Safari kan je private mode aanzetten :) Hij houdt dan helemaal geen history, cookies of iets bij, hij wist alles zodra je een site afsluit.

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:59

Japie.G

Colour Classic

jpm.lensen schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:37:
gmail werkt hier perfect, zowel onder windows als onder leopard. Beide de NL versie volgens mij?
gebruik je safari 3, of nog de oude?

over je 2de vraag, je kunt wel instellen dat hij elke dag je history/ downloads leegmaakt, maar bij afsluiten zag ik het zo snel niet staan, onder safari 3.1 onder windows...
Ik safari 3.1, big troubles met NL Gmail, onwerkbaar gewoon.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-02 09:14
Ik kan inderdaad het probleem kan omzeilen door bij het opstellen van m'n bericht over te schakelen op tekst-modus (staat standaard op HTML-modus).

De Private Mode had ik al ontdekt, maar deze is volgens mij alleen actief voor de duur dat de Safari browser draait. Is deze eenmaal afgesloten en start je 'm opnieuw op, dan staat de Private Mode weer uit en moet ik die weer handmatig activeren. Nu verwijder ik alle gebruikersgegevens voor vlak voor het afsluiten via het menu de Safari browser opnieuw in te stellen. Dat zou toch een mooie enhancement zijn als dit bij het afsluiten zou kunnen, dacht ik zo.

Overigens ...
Het betreft in mijn geval de volledig bijgewerkte Safari browser (3.1?) onder Mac OS X 10.5.2 die volledig is bijgewerkt met alle updates tot nu toe.

[ Voor 11% gewijzigd door vtpeters op 31-03-2008 10:39 ]

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:00
vtpeters schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:37:
Ik kan inderdaad het probleem kan omzeilen door bij het opstellen van m'n bericht over te schakelen op tekst-modus (staat standaard op HTML-modus).

De Private Mode had ik al ontdekt, maar deze is volgens mij alleen actief voor de duur dat de Safari browser draait. Is deze eenmaal afgesloten en start je 'm opnieuw op, dan staat de Private Mode weer uit en moet ik die weer handmatig activeren. Nu verwijder ik alle gebruikersgegevens voor vlak voor het afsluiten via het menu de Safari browser opnieuw in te stellen. Dat zou toch een mooie enhancement zijn als dit bij het afsluiten zou kunnen, dacht ik zo.

Overigens ...
Het betreft in mijn geval de volledig bijgewerkte Safari browser (3.1?) onder Mac OS X 10.5.2 die volledig is bijgewerkt met alle updates tot nu toe.
Klopt inderdaad, private mode gaat er weer vanaf.. Ik kan je aanraden eens rond te snuffelen op PimpMySafari, een hele verzameling van extensions voor Safari. Misschien kunnen Pithelmet, Stand of Saft wat voor je betekenen, dit zijn de 3 grootste (en populairste) extensions.

Succes :)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Pagina: 1