Toon posts:

[Asus WL-500G Premium] Firmware upgrade failed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
L.S.,

Vandaag heb ik een externe schijf aangeschaft en deze om mijn Asus router aangesloten, echter, er kon niet op de disk geschreven worden, slechts gelezen. Uiteindelijk ontdekte ik dat dit een bug was bij NTFS indeling en dat deze opgelost zou zijn in de nieuwste firmware (1.9.7.5).

Deze heb ik proberen te installeren, maar na de installatie, toen de router overnieuw starte, bleef het PWR ledje langzaam knipperen, wat volgens de handleiding duidt op een fout tijdens de upgrade van de firmware.

Wat kan ik hieraan doen om dit op te lossen? Of moet de router hiervoor terug naar Asus?

Bvd voor het respons!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-02 13:39

polthemol

Moderator General Chat
de handleiding lezen van je asusrouter, dan weet je meteen hoe simpel je een flikkerend lampje oplost.

Doe wat moeite.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik natuurlijk ook wel gedaan. Er staat dat dit knipperend lampje betekent dat de firmware upgrade is gefailed, hoe ik dat oplos is nergens in de handleiding te vinden..

Ook heb ik er de website van Asus op nageslagen, maar ook daar kom ik niets tegen.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 23:43

SA007

Moderator Tweaking
Openmaken, seriele console eraan en volgens mij moet je dan bij asus het ding in een uploadmodus zetten en met tftp een file erheen sturen.

Kijk maar 's op de website van openwrt, daar staat ook een stuk over hoe je bij die (en een paar honderd andere) de firmware kan aanpassen (als je er iets anders dan de originele firmware op wil of als je de originele weer op wil zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik heb de oplossing gevonden!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 13:59:
Bedankt, ik heb de oplossing gevonden!
Lekker nuttige info...