Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een legale versie van XP (Media Center Edition) op mijn PC staan. Op mijn laptop staat een legale versie van Vista (Home Premium). Al heb ik liever XP op die laptop staan.
Is het mogelijk om gewoon mijn legale XP versie van mijn PC te installeren op mijn laptop? En mag dit ook gewoon? Krijg ik misschien geen last als ik een update bij één van de twee systemen uitvoer?
Alvast heel erg bedankt,

Venik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Het mag niet officieel en je kan er problemen mee krijgen tijdens het updaten.

Je zou wel met Microsoft contact op kunnen nemen om de license key van Vista om te laten zetten naar XP.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:40
http://www.microsoft.com/...ista-downgraderights.mspx
Productactivering

Als een eindgebruiker gebruik maakt van zijn downgraderechten onder de licentievoorwaarden voor Windows Vista Business en Ultimate versies en hij gebruikt zowel Windows XP media als een productsleutel die eerder al werd geactiveerd, dan kan hij ze niet via het internet activeren omdat de hardwareconfiguratie wijzigt bij de installatie op het Vista-systeem. In deze gevallen dient de eindgebruiker contact op te nemen met de Activation Support Line en de omstandigheden uit leggen aan de klantendienst. Zodra is vastgesteld dat de eindgebruiker over een geldige licentie voor Vista Business of Ultimate beschikt, zal de klantendienst de gebruiker helpen de software te activeren.

[ Voor 77% gewijzigd door djexplo op 27-03-2008 21:32 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Wel netjes, je kan ze dus nu gewoon nog bellen voor een oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt voor het snelle reageren.
Ik weet nog niet zeker of ik hem dan downgrade, maar dat zie ik nog wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Ik dacht dat er één of andere regeling was dat gebruikers hun OS en MS software ook op hun laptop mochten installeren als die laptop ook echt van dezelfde gebruiker/eigenaar is.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Pagina: 1