Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft Project 2003 NL

Pagina: 1
Acties:

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 15:00
Van school hebben we een boek gekregen. Basiscursus Project 2003. (in het nederlands). Echter worden we niet van het programma zelf voorzien, daar moeten we zelf maar voor zorgen.

Mijn school is aangemeld bij het msdn-gebeuren, maar daar kan ik alleen de engelse versie van Project 2003 downloaden. De nederlandse versie valt niet te downloaden via msdn, microsoft zelf of ieder ander programma of site.

Ik heb geprobeerd om de engelse versie te installeren en daarna een Multilanguage pack of Service pack (met nederlandse language pack) te installeren zodat het vertaald wordt naar het nederlands. Maar elke keer krijg ik de melding dat de update niet de goede versie kan vinden van Project 2003. Ook als ik deze setups in de map van office zet, in de buurt, of wat dan ook.

De installatie van project heb ik gewoon 'ge-next', dus alle instellingen staan op de standaard instellingen. (dus niet in een andere map o.i.d)

Ik vraag dit omdat ik meerdere keren per hoofdstuk zit te zoeken naar een knopje wat in het nederlands is, en niet op de plek staat waar het zou moeten staan in de engelse Project. (en ja, ik ben redelijk goed in de engelse taal)

Ik ben meer aan het zoeken naar de knoppen dan dat ik bezig ben met de opdrachten uit het boek. :(

Mijn vraag is dus: Waar kan ik een nederlandse Project 2003 vinden, of waar kan ik een update/multilanguagepack/fix vinden zodat de engelse versie naar het nederlands wordt vertaald? :)

[ Voor 3% gewijzigd door KoffieNT op 27-03-2008 21:07 ]

:D

• KoffieNT
Anyone?..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eerlijk gezegd vind ik het juist handig om de engelstalige versie te hebben. "Googlet" veel makkelijker. En als je aan het leren bent, is even moeten zoeken alleen maar goed ;)

Open deur is de NL versie vinden in de winkel.

Maar goed, misschien is dit wat: http://www.microsoft.com/...FFB7DB8B2E&displaylang=en

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:50

ThunderNet

Flits!

Misschien is het handiger om hier te stellen welke knop je precies zoekt :)

edit: dacht dat het om 1 knop ging.

[ Voor 20% gewijzigd door ThunderNet op 08-04-2008 17:44 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Per knopje? Ik dacht het niet :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• KoffieNT
@ FJK: Hoe kan het nou dat ik die link in 2 uur zoeken niet ben tegengekomen.. |:(

Ik heb de NLDpack gedownload en dan krijg ik de volgende meldingen:

http://img100.imageshack.us/my.php?image=watteyw1.jpg

Ik draai btw gewoon Windows XP SP2 32Bit

edit: aah: ik heb geen Project server 2003, maar Project Professional 2003, vandaar die meldingen. Duh }:O.

@Thundernet: Jup het zijn inderdaad vrijwel alle knopjes (die niet op precies dezelfde plek staan als in de engelse versie). Voor mij is dit gewoon niet te doen in combinatie met een nederlands boek.

@Pcdealer: Daar zit mijn school dan weer niet op aangesloten, dus ik kennie inloggen..damn.

Dit is de site waar ik mn software, legaal, kan downloaden: http://msdn60.e-academy.c.../Home.aspx?campus=go_aict

[ Voor 39% gewijzigd door KoffieNT op 12-04-2008 12:42 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ugh, ik gaf je de link naar de Server versie. Die vond je niet omdat je het terecht negeerde :+
To change the interface or Help language for Microsoft Office Project 2003, your organization must have purchased and distributed the Microsoft Office Project 2003 Multilingual User Interface Pack (MUI Pack),
Overigens staat de NL versie van Project wel op msdn.microsoft.com, maar er is blijkbaar voor gekozen dat je school die niet heeft. Weinig aan te doen, zonder geld uit te geven (dan is een ander boek goedkoper).

Verwijderd

Gebruik gewoon 2007 die is makkelijk te vinden. ;) Zoveel verschil zit er niet tussen 2003 en 2007.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 12:49 ]

• KoffieNT
@ FJK: Ik heb wel gewoon een legale versie als je dat bedoeld. Via msdn welliswaar maar toch..

@ Cagalli: Ik moet echt 2003 gebruiken van school, omdat ik de thuis gemaakte 2007 bestanden dan niet kan gebruiken op de 2003 versie op school. (niet geprobeerd overigens, maar ik geloof mn school wel)

Ik heb inderdaad al 4 keer aangegeven dat het beter is als we, of een engels boek krijgen, of een nederlandse versie van Project. Maar iets willen en iets voor elkaar krijgen op een school is a whole different ThAng..

Pagina: 1