Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een MP3-player met 8GB geheugen en geheugenkaart slot. Na heel wat research zijn alleen maar de Creative Zen en Cowon D2 over. Mijn probleem is dat ik niet kan beslissen.

Design: De Cowon wint met zijn strak, tijdloos design. Ik vind de Zen saai omdat er op dit moment zo'n beetje ieder electronisch apparaat glanzend zwaart met ronde hoeken is. Is het mogelijk de achtergrond op de Zen uit te wisselen met een eigen foto of met gewoon een neutrale kleur? Heeft al iemand erover nagedacht de Zen uit elkaar de bouwen en de bovenkant in een andere kleur te spuiten?

Batterij: weer de Cowon. Is er al een oplossing voor de firmware update waardoor de Zen pas na enkele uren helemaal uitgaat? En als niet hoe lang gat de batterij mee als ik maar 1-2 uur per dag luister? (regelmatig opladen zou een probleem kunnen zijn)

Geluidsqualiteit? Hantering?
Play lists heb ik niet nodig aangezien ik alleen naar hele CD's of enkele liedjes luister

Prijs: De Zen. De Cowon is helaas nog net boven mijn budget. Ik zou nu een player goed kunnen gebruiken aangezien ik de komende tijd veel onderweg zal zijn, maar echt 'urgent' wordt het pas in 2-3 maanden.

Ik weet ook dat niemand een glazen bol heeft. Misschien heb ik gewoon een beetje overtuiging nodig om toch de Zen te kopen :?

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 20:02
En wat dacht je van de Iriver E100? Voldoet aan je eisen en is goedkoop....

Hoi

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een PMD kiezen is persoonlijk. We verwachten hier toch wel dat je zelf tot een keuze kan komen. Aangezien de een je speler X aanraadt en de ander speler Y is dit niet erg zinvol. Lees ervaringen, lees reviews, en maak dan zelf je keuze. Aangezien er over deze beide spelers genoeg te vinden is moet dat geen probleem zijn.

Dit topic is gesloten.