Hey,
Ik heb een semi-dringende vraag. Er kan momenteel namelijk niks gedaan worden.
Het zit zo:
Mijn vriendin heeft zojuist in 1 keer haar spaargeld van de ABN overgemaakt naar haar rekening bij de ATB bank. Gaat om een fiks bedrag, maar dat maakt in principe niet uit. Het was in elk geval niet haar gekoppelde tegenrekening, die zit namelijk bij de Postbank.
Nu vraag ik mij dus af, wat gebeurt er in zo een situatie? Dit verschilt natuurlijk per bank, vandaar deze 'oproep' naar andere ATB gebruikers. Wordt de boeking geweigerd en automatisch teruggestort, of wordt de betaling heen gewoon geaccepteerd als je maar het kenmerk hebt vermeld.
En zou het in het ergste geval kunnen zijn dat het geld bij ATB in de zak verdwijnt
(heb al gezocht, maar enige relevante topic ging over Rabobank)
Alvast bedankt.
toevoeging: morgen uiteraard belletje naar de betreffende bank...
Ik heb een semi-dringende vraag. Er kan momenteel namelijk niks gedaan worden.
Het zit zo:
Mijn vriendin heeft zojuist in 1 keer haar spaargeld van de ABN overgemaakt naar haar rekening bij de ATB bank. Gaat om een fiks bedrag, maar dat maakt in principe niet uit. Het was in elk geval niet haar gekoppelde tegenrekening, die zit namelijk bij de Postbank.
Nu vraag ik mij dus af, wat gebeurt er in zo een situatie? Dit verschilt natuurlijk per bank, vandaar deze 'oproep' naar andere ATB gebruikers. Wordt de boeking geweigerd en automatisch teruggestort, of wordt de betaling heen gewoon geaccepteerd als je maar het kenmerk hebt vermeld.
En zou het in het ergste geval kunnen zijn dat het geld bij ATB in de zak verdwijnt
(heb al gezocht, maar enige relevante topic ging over Rabobank)
Alvast bedankt.
toevoeging: morgen uiteraard belletje naar de betreffende bank...
[ Voor 3% gewijzigd door B-Bandit op 27-03-2008 20:52 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q