Zuilen of boekenplank speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• erikver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 16:19

erikver

Ik zeg...

Topicstarter
Hallo,

ben ook maar eens begonnen met het opzetten van een leuke audio set. Maar aangezien ik student ben, heb ik niet al te veel te besteden. Nou ben ik aan het kijken naar front speakers maar ik kom er niet helemaal uit. Kan ik namelijk beter wat goedkopere zuilen kopen of juist duurdere boekenplank speakers? Mijn budget is ongeveer 600 euro.

Ik heb al gekeken naar speakers die binnen dit budget vallen. Bij de zuilen kom je dan toch bij de 'lagere' series uit als de Kef IQ5 en de Monitor Audio Bronze BR5. Terwijl ik bij boekplank speakers ook de keuze heb uit bijvoorbeeld de B&W 685.

Luisteren naar verschillende speakers ga ik zowiezo nog maar zit bijna in de tentamenweek dus heb nog even geen tijd.

Wat is jullie advies?

Life's not a Krentenbol

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

voodooless

Sound is no voodoo!

erikver schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:03:
Luisteren naar verschillende speakers ga ik zowiezo nog maar zit bijna in de tentamenweek dus heb nog even geen tijd.
Simpel: tentamens maken en daarna lekker naar de winkel gaan luisteren. Speakers zijn heel persoonlijk en zo ook de keuze tussen boekenplank of zuil. Daarnaast zijn niet alle zuilen hetzelfde evenmin als boekenplank speakers. Een eenduidig antwoord kan je dus niemand geven.

Anyway, "wat moet ik kopen" vragen moet je gewoon zelf oplossen :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.