Toon posts:

LCD in laptop vervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu 2 oude laptops liggen, een toshiba tecra 500 cdt ( heel oud ding ) en een Toshiba satellite, die heeft een stuk betere specs. Nu is het LCD scherm in de satellite kapot, en ik wou hem vervangen met het scherm uit de oude toshiba tecra. Ze hebben allebij de zelfde schroefpunten, afmetingen en aansluitingen. Kan ik ze zomaar verwisselen of zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?

alvast bedankt!

Koen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Uitproberen, en onthouden hoe alles in de Tecra zit zodat je het terug kan zetten indien het niet werkt :) . De praktijk is soms weerbarstiger dan de theorie ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
hmm jammer, ik krijg aleen een wit beeld, verder helemaal niks. Is er iets wat ik er aan kan doen?

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

nog verder open maken en de pinout van beide schermen vinden en vergelijken, kan zijn dat ze wat pinnen op de connector verwisseld hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via marktplaats nu een goedkope donorlaptop gevonden ( precies de zelfde laptop ). Dus daar ga ik het scherm uit halen.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

dat is optie 2 ;)
Pagina: 1