Toon posts:

HP PAVILION HDX 9350 of xps1730

Pagina: 1
Acties:
  • 1.511 views

Verwijderd

Topicstarter
de specs kennen jullie intussen wel van de xps1730, maar HP komt nu met deze uit aan vaste prijs van 2000 euro.

specs:
Notebook Processor Intel Core 2 Duo T8300 • 4096 MB RAM • HD 500 GB (2x250GB) • Nvidia GeForce 8800M GTS (512 MB dedicated) • Blu-ray Disc-lezer en DVD-brander • scherm 20.1' TFT • Bluetooth • Wi-Fi • TV tuner • Webcam • Fingerprint • geheugenkaartlezer • Windows Vista Home Premium (NL-FR-UK)

Graag een mening aub, moet uiteraard dienen voor games.

Andere configuraties zijn ook welkom, wel min.17inch en 8800 serie videokaart.
grts

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

benchmarks zoeken en vergelijken. Dit kun je toch gewoon zelf doen? Zie ook Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke? uit de CSL FAQ :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, heb de reviews gevonden via notebookreview.com,.....soms raak ik hier de weg kwijt op dit groot forum(positief bedoeld).
De eerste indrukken van de HDX9350 bevallen me zeer goed.
grts

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Omdat dit ook een groot forum is, is het soms lastig om de regels en richtlijnen van het forum duidelijk over te brengen. Probeer dus voortaan eerst even het beleid door te lezen van het desbetreffende subforum, dit vind je vaak bovenaan de topiclijst. :)

Veel succes met het maken van je keuze :)

Dit topic is gesloten.