Ik heb op mijn laptop een acronis image van XP geinstalleerd (tevens is dat image destijds gemaakt ahv de xp install op dezelfde laptop). Echter krijg ik na intensief werken (veel progs open) met de laptop geheugenfouten waardoor openstaande programma's niet meer reageren, geen nieuwe programma's meer gestart kunnen worden en windows wordt geminimaliseerd qua functionaliteit. Soms kan ik windows ook niet meer afsluiten, toch 'hangt' Xp niet en kan ik de muiscursor nog bewegen. Na opnieuw opstarten is het probleem weer verholpen.
Het probleem doet zich ook op een andere laptop voor, waar ik hetzelfde image heb geinstalleerd. Ik kan dus met bij 100% zekerheid zeggen dat het geen hardwarematige geheugenfout is.
Weet iemand wat hier mis gaat en hoe ik dit kan oplossen zonder XP opnieuw te moeten installeren?
Bij voorbaat dank.
=====
specs:
Asus ft3c
cpu: Turion mk-36, 2 GHz
ram: 2 GB
Het probleem doet zich ook op een andere laptop voor, waar ik hetzelfde image heb geinstalleerd. Ik kan dus met bij 100% zekerheid zeggen dat het geen hardwarematige geheugenfout is.
Weet iemand wat hier mis gaat en hoe ik dit kan oplossen zonder XP opnieuw te moeten installeren?
Bij voorbaat dank.
=====
specs:
Asus ft3c
cpu: Turion mk-36, 2 GHz
ram: 2 GB