Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het nVidia contol panel met een dual monitor setup.

De specs:
CPU: E6600 @ 3.2
MEM: 4 GB
Videokaart: Asus 8800GTS 320MB
Primary Display: Samsung 2232BW 22"
Secondary Display: Sony 420GST 19"

Voor de beeldvorming de 19"staat links de 22" staat rechts op mijn bureau.

In het nVidia controlpanel heb ik de volgende zaken ingesteld: (doe het even uit mijn hoofd
Display Position: Sony 420GST 19"+ Samsung 2232BW 22"
Primary Display: Samsung 2232BW 22"
Bureaublad is streched

Het probleem is dat bijna bij elke reboot van mijn systeem de beeldscherm instellingen veranderen. De ene keer verschijnt de taakbalk bijv. op het linkerscherm, en de icoontjes (deze computer ed.) op de rechter, de andere keer weer precies andersom. Óf de iconen en taakbalk op de linker monitor en de andere keer op de rechter monitor. wat me opvalt is dat soms de primary display veranderd is naar de 19" maar soms ook niet, terwijl bovenstaande zaken zin opgetreden.

Voor eventjes is dit wel grappig.... :+
maar het zou leuk zijn als een van jullie misschien oplossing heeft. Kunnen jullie mij misschien helpen?

Ik heb nog niet geprobeerd om de kabels van monitoren om te wisselen, maar vraag me gelijk af of dat uberhaupt zin heeft...

woops... ik zie dat ik een fout gemaakt heb... per ongeluk in verkeerde topic terechtgekomen. Kan iemand mij helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 15:34 . Reden: wooops... verkeer topic... wie helpt? ]

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:43
download ultramon even

handige utility om dual mon.in te stellen

ook leuk voor aparte of overlopende achtergronden

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 12:14
Ik heb een ongeveer gelijke setup, en nog nooit problemen gehad (heb dit al zeker 10 jaar zo met verschillende maten scherm).

Ik heb het via de Windows instellingen aangepast, niet via de nVidia controlpanel. Ik weet alleen vrij zeker dat ik daar geen "stretched" heb staan, wat zijn de andere opties daar?

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:33:
woops... ik zie dat ik een fout gemaakt heb... per ongeluk in verkeerde topic terechtgekomen. Kan iemand mij helpen?
Ik zal deze sluiten. Je kan hem zelf in het juiste forum plaatsen door op het oogje te klikken, waarna je de source van dit bericht kan kopieren en gebruiken. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.