Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BollieBolstra
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-11 22:16
Aangezien TomTom nog steeds geen nieuwe kaarten voor de PDA uitbrengt ben ik overgestapt op Garmin. Systeem bevalt me opzich goed, gratis verkeersinfo b.v. Maar weet iemand of je ook de frequentie van het verversen van de verkeersinfo ergens kunt instellen?

Of kan verkeers info tijdens de rit alleen maar handmatig worden gedownload?

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Toch weinig informatie over te vinden...

Ik heb de HTC Touch HD met Windows Mobile 6.

Ik zoek dus een GPS programma, die met .gpg-bestanden werkt. Ik wil ermee mountainbiken in het bos en routes 'opnemen' en routes van internet plukken en zo met die .gpx op pad gaan. Dus dan wil ik op mijn display een kaart met een driehoekje erop, even simper gezegd.

Is Garmin Mobile XT dan dé oplossing? Zo ja, vreet het echt je accu binnen no-time leeg?

Verwijderd

ik heb een officiele licentie van Route66 7, maar is nog steeds geen update versie naar de nieuwse versie.

Dus als ik de nieuwste Route66 wil hebben, moet ik een volledig nieuwe versie kopen, kan ik net zo goed een ander navigatie software kopen, daarnaast ben ik redelijk boos op Route66 om om die reden.

Ik ken de produkten van Garmin, maar kun je bijvoorbeeld na 2 jaar nieuwe kaarten of voor een gereduceerde prijs naar de nieuwe versie upgraden met nieuwe kaarten ?

Weet iemand dit ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 00:30 ]