Asus Pro71SE-7S033C

Pagina: 1
Acties:

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een officiele pagina van Asus met informatie over deze laptop. Het zou een nieuw model moeten zijn dat komende vrijdag uitkomt. Ik kwam het model tegen op laptopshop.nl maar er staan wat inconsequenties in de beschrijving en specificaties. Voordat ik bestel wil ik dus graag zeker weten wat nou de specificaties zijn. Om dit te achterhalen heb ik al gemaild met de webshop maar heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Ook op de Asus website kom ik niet verder, ik kan geen enkel model vinden dat in de Pro71 serie zou vallen. Zoeken op Google levert alleen de pagina's van de webshop op en wanneer je gaat zoeken op enkel 7S033C kom ik allerlei laptops tegen met AMD processoren en afwijkende grafische kaarten. Wie kan me in de juiste richting wijzen?

Bedacht me nu pas, na het plaatsen, dat de topic titel wel erg karig is, mijn excuses.

[ Voor 5% gewijzigd door Lorn op 27-03-2008 14:42 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Pro71 is een andere typeaandudiing bij Asus. Vaak is alles te herleiden naar Asus eigen mainstream aanduiding: A7 of F7. Misschien dat je mee rgeluk hebt met het zoeken naar een A7Se of F7Se. Ik weet iig dat de F3Se wel bestaat, maar dat is een 15,4" model.

Echter weet je nooit exact wat je krijgt, dat weet echt alleen je winkel! Asus heeft nl ook weer achtervoegsels.

Om het een beetje uit te leggen:
Pro71 = Model (Case)
S = S moederbord (Intel Santa Rosa, moet in grote lijnen gelijk zijn aan mijn F3Sc model)
e = Type binnen S. Volgens mij een ATI Radeon X2500 als ik het me niet vergis
7S033C = De rest van de specs: CPU, Geheugen, HDD, WLAN, Bluettooth.

En juist de laatste code die de meest specifieke dingen aangeeft zul je niet op de Asus site vinden. Dit zijn onderdelen die vaak veranderen vanwege voorraden of betere prijs/kwaliteit verhouding.

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

Topicstarter
Bedankt voor de zeer heldere uitleg! Ik had op de Asus website gezocht op schermafmeting, ze hadden echter maar 1 17" laptop in de collectie en die kwam niet overeen met wat ik had gezien. Ik denk dat me dan alleen nog maar de optie rest om even met de winkel te bellen om een aantal zaken duidelijk te krijgen.

(e staat trouwens voor Radeon HD3470)