Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Professionele recoverybedrijven voor heel veel geld. Gezien wat je vraagt, overschreven data terughalen, minimaal duizenden euro, zoek maar eens op google. Zelf terughalen gaat iig niet lukken, of die data moet toevallig in die laatste 4GB staan en dan nog zou ik het niet proberen want je loopt het risico alles kwijt te raken.
Om verder verlies te voorkomen is het vooral belangrijk dat je die pc uit zet, gewoon de stroom eraf, zodat er niet meer naar de harde schijven wordt geschreven en de redding van de data zo eenvoudig mogelijk blijft, dus vooral de pc's ook niet weer aanzetten!
Om verder verlies te voorkomen is het vooral belangrijk dat je die pc uit zet, gewoon de stroom eraf, zodat er niet meer naar de harde schijven wordt geschreven en de redding van de data zo eenvoudig mogelijk blijft, dus vooral de pc's ook niet weer aanzetten!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dus jij hebt gewoon even 20 PCs opnieuw geimmaged omdat een proxyserver overleden was
Er zijn ongetwijfeld bedrijven die nog een deel van de data terug kunnen halen voor je zoek gewoon even op datarecovery.
Er zijn ongetwijfeld bedrijven die nog een deel van de data terug kunnen halen voor je zoek gewoon even op datarecovery.
Sowieso inderdaad zo snel mogelijk die PC uit. Harde schijf er uit en niet meer op werken (met andere harddisk kan de PC wel weer gewoon in gezet worden).
Je zou eens kunnen kijken met data-recovery tools (GetDataBack heb ik vroeger een aantal keer het een een ander mee weten te redden). Voor zover ik weet kun je met de gratis trial daarvan kijken WAT je kunt terughalen. Je zult de tool moeten kopen om dan daadwerkelijk terug te halen wat er kwijt is, maar dat is, wanneer je weet wat je terug kan halen, lijkt mij niet zo'n groot probleem.
Je zou eens kunnen kijken met data-recovery tools (GetDataBack heb ik vroeger een aantal keer het een een ander mee weten te redden). Voor zover ik weet kun je met de gratis trial daarvan kijken WAT je kunt terughalen. Je zult de tool moeten kopen om dan daadwerkelijk terug te halen wat er kwijt is, maar dat is, wanneer je weet wat je terug kan halen, lijkt mij niet zo'n groot probleem.
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
ja we wilde toch al van windows af .. haha oeps 
maar ze hadden mij niet verteld dat er iets op stond.. nou ja het antwoord is dus nee
Tnx anyway!
maar ze hadden mij niet verteld dat er iets op stond.. nou ja het antwoord is dus nee
Tnx anyway!
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Dat zou je jezelf ook wel af moeten vragen hoor als systeembeheerder.
Ow echt bedankt bij de handjeTrailBlazer schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:32:
Dat zou je jezelf ook wel af moeten vragen hoor als systeembeheerder.
Ik heb aan de leiding gevende duidelijk aangegeven wat de plannen waren, en als hij een dag later komt dat er nog bestanden op staan kan ik daar ook niets aan doen he.
pennenlikker schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:03:
[...]
Ow echt bedankt bij de handje![]()
Ik heb aan de leiding gevende duidelijk aangegeven wat de plannen waren, en als hij een dag later komt dat er nog bestanden op staan kan ik daar ook niets aan doen he.
offtopic:
Worden er dan geen backups gemaakt van deze files als ze zo belangrijk zijn?
en jij verwacht dat een leidinggevende ook maar enig technisch inzicht heeft.pennenlikker schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:03:
[...]
Ow echt bedankt bij de handje![]()
Dergelijk inzicht komt met jarenTrailBlazer schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:47:
[...]
en jij verwacht dat een leidinggevende ook maar enig technisch inzicht heeft.
Was ook het eerste wat ik dacht.Spike1506 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:10:
[...]
offtopic:
Ik bedoel; backup in ieder geval iedere user's persoonlijke bestanden... Of zet die dingen op een Samba / NFS share...
Is misschien een idee voor nu? /home als NFS laten mounten. Kun je in ieder geval users' bestanden backupen, en zijn ze niet meer afhankelijk van hun "vaste" werkplekken (handig als er eens een schijf crashed o.i.d.)
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()