Frets on Fire is een game zoals Guitar Hero, het is eigenlijk gewoon een rip off. Er zijn alleen wat verschillen:
Je hebt geen gitaar nodig
Je speelt het met je keyboard in de gitaar houding
.
Je gebruikt F1 tot en met F5 voor de snaren
En met Enter rag je er op los
Het is open source
Dus gratis!
Hier te downloaden.
Op internet zijn vrij veel nummers te vinden, je hebt zoiezo Song pack 1 en 2. Jaja, ik weet het Megaupload
Voor andere nummers, Google doet wonderen. Je kan ook zelf songs maken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Zelf heb ik het net ontdekt, en ik vind het erg leuk. Ik kan sommige nummers nu helemaal goed op Easy spelen (Smoke on the Water, More than a feeling). Het is aan het begin even oefenen, maar als je eenmaal doorhebt hoe je het beste kan spelen, dan gaat het wel.
Wat vinden jullie ervan??
Ik kon er geen topic over vinden, en ook weet ik niet hoe oud het is.
Je hebt geen gitaar nodig
Je speelt het met je keyboard in de gitaar houding
Je gebruikt F1 tot en met F5 voor de snaren
En met Enter rag je er op los
Het is open source
Dus gratis!
Hier te downloaden.
Op internet zijn vrij veel nummers te vinden, je hebt zoiezo Song pack 1 en 2. Jaja, ik weet het Megaupload
Voor andere nummers, Google doet wonderen. Je kan ook zelf songs maken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Zelf heb ik het net ontdekt, en ik vind het erg leuk. Ik kan sommige nummers nu helemaal goed op Easy spelen (Smoke on the Water, More than a feeling). Het is aan het begin even oefenen, maar als je eenmaal doorhebt hoe je het beste kan spelen, dan gaat het wel.
Wat vinden jullie ervan??
Ik kon er geen topic over vinden, en ook weet ik niet hoe oud het is.