Wij gebruiken Moo_FAQ om onze FAQ te genereren.
Het is eigenlijk een simpel stukje code:
Dit zorgt ervoor dat:
1. Alle expandables verbergen
2. Alle triggers een click-handler geven die er voor zorgt dat de expandable uit-/inklapt.
Het probleem is nu echter dat de totale hoogte van alle expandables blijft staan onder de site. Zo krijg je dus een flinke scrollbalk die eigenlijk nutteloos is.
Wat ik al geprobeerd heb is de height op 0px te zetten voor alle expandables, maar dit is eigenlijk geen nette oplossing. Het werkt trouwens ook niet.
Hoe kunnen we er voor zorgen dat die duizend(en) pixels hoogte er ook weer correct af gaan? Volgens mij is dat default behaviour van mootools, maar bij ons lijkt het niet goed te gaan.
Het is eigenlijk een simpel stukje code:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| window.addEvent('domready', function() { var expandables = $$('.expandable'); var triggers = $$('.trigger'); var fxHolder = new Array(); expandables.each(function(thisExpandable, i) { var newFX = new Fx.Slide(thisExpandable); newFX.hide(); fxHolder[i] = newFX; }); triggers.each(function(thisTrigger, i) { thisTrigger.addEvent('click', function() { fxHolder[i].toggle(); }); }); }); |
Dit zorgt ervoor dat:
1. Alle expandables verbergen
2. Alle triggers een click-handler geven die er voor zorgt dat de expandable uit-/inklapt.
Het probleem is nu echter dat de totale hoogte van alle expandables blijft staan onder de site. Zo krijg je dus een flinke scrollbalk die eigenlijk nutteloos is.
Wat ik al geprobeerd heb is de height op 0px te zetten voor alle expandables, maar dit is eigenlijk geen nette oplossing. Het werkt trouwens ook niet.
Hoe kunnen we er voor zorgen dat die duizend(en) pixels hoogte er ook weer correct af gaan? Volgens mij is dat default behaviour van mootools, maar bij ons lijkt het niet goed te gaan.

A life? Where can I download it??