Hallo iedereen,
sinds kort heb ik beetje een raar probleem met mijn computer.
Als ik me pc opstart doet deze het gewoon, maar zodra ik windows media player opstart en een liedje afspeel, blijft de computer hangen bij ongeveer 10 sec, staat alles stil, dus je kan niks meer doen, muis etc beweegt niet meer en valt de computer uit (hij restart dan zichzelf).
Ik heb dit probleem dus voornamelijk met wnidows media player, maar ook als ik wat zwaardere applicaties draai heb ik ditzelfde probleem (msn of firefox lopen wel nog gewoon
).
Misschien nog even detail...voor dit probleem had mijn computer een ander probleem, namelijk dat ie ontzetten traag was, muis schokte door het beeld je kon zo goed als niks doen, kwam er toen achter dat er een kabel in de koeling van m'n processor was belandt (ook uit het niets
), waardoor deze stil stond. Dit weer snel verholpen waarna ik dus helaas dit probleem heb gekregen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
En dan toch maar even de specs van computer:
Moederbord: DFI Lanparty Sli-D (socket 939)
Processor: AMD Athlon 64, 3800+ (socket 939)
Geheugen: 2x 512 DDR SDRAM (Corsair)
Videokaart: Aopen Geforce 6600 GT Extreme (128 mb)
HD: WDC WD2000JD (sata) is de masterschijf. Hier staat besturingssysteem op.
WDC WD800JB (ide)
WDC WD1600BB (ide)
DVD-brander: Pioneer DVR 110D
Voeding: Zalman 300 Watt
sinds kort heb ik beetje een raar probleem met mijn computer.
Als ik me pc opstart doet deze het gewoon, maar zodra ik windows media player opstart en een liedje afspeel, blijft de computer hangen bij ongeveer 10 sec, staat alles stil, dus je kan niks meer doen, muis etc beweegt niet meer en valt de computer uit (hij restart dan zichzelf).
Ik heb dit probleem dus voornamelijk met wnidows media player, maar ook als ik wat zwaardere applicaties draai heb ik ditzelfde probleem (msn of firefox lopen wel nog gewoon
Misschien nog even detail...voor dit probleem had mijn computer een ander probleem, namelijk dat ie ontzetten traag was, muis schokte door het beeld je kon zo goed als niks doen, kwam er toen achter dat er een kabel in de koeling van m'n processor was belandt (ook uit het niets
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
En dan toch maar even de specs van computer:
Moederbord: DFI Lanparty Sli-D (socket 939)
Processor: AMD Athlon 64, 3800+ (socket 939)
Geheugen: 2x 512 DDR SDRAM (Corsair)
Videokaart: Aopen Geforce 6600 GT Extreme (128 mb)
HD: WDC WD2000JD (sata) is de masterschijf. Hier staat besturingssysteem op.
WDC WD800JB (ide)
WDC WD1600BB (ide)
DVD-brander: Pioneer DVR 110D
Voeding: Zalman 300 Watt