Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mails verdwijnen bij verplaatsen dmv een macro

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:34
Wij hebben hier op kantoor 3 pc's

alledrie zijn standaard geinstalleerd met windows xp en office 2003
Wij gebruiken outlook 2003 icm hosted exchange (eerst 2003 en nu 2007).

Wij hebben maar 1 mailbox (info@bedrijfsnaam) dus we hebben in outlook ook allemaal dezelfde mailbox staan.

Nu hebben we een macro die mails verplaats naar andere folders in de postbus en informatie uit de mail invult in een access database.

Dit werkt op 2 pc's prima, maar op 1 pc/bij 1 gebruiker worden de mails niet verplaatst, maar worden ze verwijderd. ze zijn dan ook niet terug te vinden in de prullenbak.

Ik dacht eerst dat er iets op de pc niet goed zat, maar nu is de pc opnieuw geinstalleerd en blijft het probleem nog steeds.

De macro werkt op de andere 2 pc's wel prima, dus ik kan me ook niet voorstellen dat daar iets niet goed in zit

Ik ben nu een beetje door mijn ideeen heen, hebben jullie nog opties waar ik naar kan kijken?

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 11:29

Bud_s

Team Anticimex & Lock

is het een macro of een berrichtregel ?

Kun je de macro of berrichtregel hier posten ??

edit : het is dus een macro die ook in access schrijft (goed lezen is ook een vak)

[ Voor 32% gewijzigd door Bud_s op 27-03-2008 21:26 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

edit : het is dus een macro die ook in access schrijft (goed lezen is ook een vak)
Whehe. Inderdaad :+

Maar goed, het lijkt me voor het overzicht handiger om \[Outlook/Access/VBA] verplaatste mail verdwijnt even omhoog te schoppen. :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.